آمادگی پایانه های پنچ گانه شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: پایانه های پنچ گانه شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید آمادگی لازم را دارند.

محمدرضا آقاباباگلیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید پایانه های پنج گانه شهر اصفهان آماده خدمت رسانی به مسافران به خصوص دانشجویان است.

وی افزود: از آنجایی که اصفهان به عنوان شهر خلاق و هوشمند شناخته شده است با برنامه های که در این زمینه انجام دادیم مسافران با وارد شدن به پرتال سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان به آدرس Isfahan.ir/payanehha می توانند بصورت اینترنتی از شرکت های مسافربری بلیط خود را بصورت غیر حضوری دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان بااشاره به  آماده سازی پایانه ها عنوان  کرد:  توسعه فضای سبز ، رنگ آمیزی جداول و سقف سالن های مرکزی پایانه های جی، زاینده رود، کاوه، به روز رسانی مبلمان شهری، استفاده از هنرهای اصیل اصفهانی مثل نصب گلدان های سنگی از جمله اقدامات سازمان در پایانه ها است.

بابا گلیان با اشاره به به نظافت و پاکیزگی پایانه های پنج گانه شهر اصفهان اضافه کرد: به منظور سلامتی مسافران و دانشجویان براساس دستورالعملی که توسط کارشناس بهداشت سازمان به تمامی پایانه ها ابلاغ شده است نظارت دقیق و مستمر برتاریخ ومواد غذایی که در غرفات و رستوران های هتل های کاوه و صفه بفروش میرسد داشته باشند.

وی با بیان اینکه سامانه سنا سفر جهت رفاه حال مسافرین راه اندازی شده است،  ادامه داد: همچنین آبنما در پایانه های کاوه وصفه تندیس سفر در پایانه کاوه نصب شده است .

کد خبر 319987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.