امروزه فضای مجازی  به ابزاری برای اجرای اهداف دشمنان تبدیل شده است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: امروزه فضای مجازی به ابزاری در دست دشمنان برای اجرای اهداف و دنبال کردن آرمانهای ضد اسلامی و ضد انقلابی آنان تبدیل شده است، آنان از این طریق عرفانهای کاذب را نشر می‌دهند و شبهات زیادی را ترویج می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرضا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: متأسفانه در زمان ما دشمنان با استفاده از شبکه‌های مجازی، شبهات زیادی را برای نسلهای جوان و نوجوان جامعه ایجاد می‌کنند، آنان تلاش می‌کنند با طرح سؤالات مختلف اساس قیام امام حسین(ع) را زیر سؤال برده و مبانی اعتقادی نسل جوان و نوجوان جامعه را نسبت به این امور سست و بی اثر کنند.

وی اضافه کرد: هراندازه معارف حقیقی شیعه به ویژه زوایای مختلف تاریخ کربلا بهتر و بیشتر برای مردم بیان شود، می‌توان اعتراف کرد که هیئات مذهبی فعالیت بهتر و سودمندتری داشته‌اند.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: هرگاه معنویات در جامعه افزایش یابد، جرایم هم کم می‌شود و ماه‌هایی همانند محرم، صفر و رمضان، فرصت مناسبی برای توجه به معنویات است.

حجت الاسلام یعقوبی عنوان کرد: وقتی دشمن از طریق فرهنگسازی به دنبال اجرای اهداف خود در جامعه است ما هم باید اقدام متقابل انجام دهیم.

وی تأکید کرد: امروزه فضای مجازی به ابزاری در دست دشمنان برای اجرای اهداف و دنبال کردن آرمانهای ضد اسلامی و ضد انقلابی آنان تبدیل شده است، آنان از این طریق عرفانهای کاذب را نشر می‌دهند و شبهات زیادی را ترویج می‌کنند.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: اقدام شهرداری شهرضا در ایجاد مجموعه باغ بانوان یکی از بهترین کارهای بود که در این زمینه انجام شد، اینگونه اقدامات از انجام کارهایی همچون برگزاری دوچرخه‌سواری مختلط مرد و زن جلوگیری می‌کند.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: باید در زمانی که دین به ما اجازه داده شادی کنیم و در زمان عزاداری برای اهل بیت(ع) هم عزاداری کنیم.

وی تصریح کرد: نباید دهه‌های جدید ایجاد کنیم، آنچه که منطبق با روایات اهل بیت(ع) و آیات قرآن است برای همه ما حجت است و مراجع هم به آن تأکید دارند دیگر کسی نباید چیزی از خودش اضافه کند.

کد خبر 319759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.