رسانه ملی اصفهان طنین شور و شعور حسینی را به تمام دنیا مخابره می‌کند

رئیس اجلاس و رئیس بسیج صدا و سیما گفت: مردم ولایی و انقلابی اصفهان شهدای بزرگی را قبل و بعد از انقلاب به اسلام تقدیم کرده اند و اینک رسانه ملی از استان با عظمت اصفهان طنین شور و شعور حسینی را به تمام دنیا ارسال می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فروغی دقایقی قبل در مراسم افتتاحیه پانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در اصفهان با بیان این مطلب گفت: خدا را شاکریم که اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی اینک به ایستگاه پانزدهم خود رسیده است.

وی یکی از رموز موفقیت این اجلاس را نام مقدس سید الشهدا دانست و گفت: محوریت این اجلاس پیرغلامان هستند و مسئولین نیز با برگزاری این اجلاس کار ارزنده ای را بر عهده دارند.

رئیس بسیج صدا و سیما با اشاره به اینکه سال گذشته در هرمزگان مردم این استان فرزندان کوچک خود را به خاک کف پای پیرغلامان حسینی آغشته می کردند گفت: این عظمت از آن کسی است که عمر خود را به خادمی حسین طی کرده است.
وی  با تاکید بر اینکه شعار امسال با فرهنگ مردم اصفهان تناسب دارد اظهار کرد: مردم ولایی و انقلابی اصفهان شهدای بزرگی را قبل و بعد از انقلاب به اسلام تقدیم کرده اند و اینک رسانه ملی از استان با عظمت اصفهان طنین شور و شعور حسینی را به تمام دنیا ارسال می کند.

وی افزود: این طنین با همت خادمان شما به تمام دنیا مخابره می شود و شاهد اتفاقی مبارک از این نقطه نظر هستیم./

کد خبر 319053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.