مسابقات اسکواش اصفهان جونیور با یاد شهید حججی برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان از گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی در افتتاحیه مسابقات بین‌المللی اسکواش اصفهان جونیور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان اصفهان (اصفهان جونیور) از ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه و با حضور ۱۵۷ بازیکن دختر و پسر از سراسر کشور در رده سنی ۱۱ تا ۱۹ سال در اصفهان برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها ساعت ۱۹ سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه در سیتی‌سنتر برگزار خواهد شد.

وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان امروز دوشنبه در نشست خبری این رقابت‌ها اظهار کرد: در سال‌های اخیر و با تلاش رئیس هیأت اسکواش استان اصفهان این رشته در شهر اصفهان بیشتر شناخته شده است و امیدوارم اسکواش جای خود را در بین جوانان بیشتر باز کند.

وی افزود: ورزشکاران باید علاوه بر پرورش جسم به پرورش روح خود نیز بپردازند و سازمان بسیج ورزشکاران استان نیز همواره تلاش کرده است به برگزاری رویدادهای فرهنگی در کنار مسابقات ورزشی کمک کند. در مسابقات بین‌المللی اسکواش اصفهان جونیور نیز از امکانات فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران استفاده خواهیم کرد.

رجبی با انتقاد از هیأت‌های ورزشی که با سازمان بسیج ورزشکاران استان همکاری ندارند ادامه داد: شاید برخی از این هیأت‌ها از مأموریت و ظرفیت‌های این سازمان اطلاع ندارند و از تمام هیأت‌های ورزشی استان می‌خواهم که سازمان بسیج ورزشکاران استان را به عنوان یک همراه در کنار خود ببینند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان از تدارک یادمان شهید محسن حججی در مراسم افتتاحیه مسابقات اسکواش اصفهان جونیور و ادای احترام شرکت‌کنندگان به این شهید مدافع حرم خبر داد.

افزایش زمین‌های اسکواش اصفهان با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی

همچنین احسان شاه‌علی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست خبری اظهار کرد: کشور مالزی نه تنها در رشته اسکواش بلکه در فوتبال نیز تورنمنت‌های پرهزینه‌ای برگزار می‌کند که در آینده به کمک ورزش این کشور خواهد آمد. هر چند که شاید ورزشکاران این کشور از نظر فیزیک بدنی و استعداد در سطح پایین‌تری نسبت به ورزشکاران ایرانی قرار داشته باشند.

شاه‌علی گفت: با مشارکت شهرداری اصفهان و بخش خصوصی در سال ۹۵ تعداد کورت‌های اسکواش شهر اصفهان افزایش یافت.

وی ادامه داد: امسال اعتبار خوبی برای تکمیل اماکن ورزشی نیمه‌تمام و تعمیر و بازسازی اماکن موجود در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص، چهار تا پنج برابر اعتبارات سال گذشته است.

کد خبر 318713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.