ناراحتی فوتبالی و دلسردی سخت‌افزاری

افت زودهنگام کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر از یک سو و مشاهده وضعیت نامساعد آن به فاصله کوتاهی پس از در تاریکی فرو رفتن استادیوم نقش جهان از سوی دیگر، فوتبالدوستان اصفهانی را از امکانات سخت‌افزاری شهرشان ناامید کرد.

به گزارش ایمنا، یک شب پس از آنکه خاموشی نورافکن‌های ورزشگاه نقش‌جهان در جریان دیدار سپاهان و نفت آبادان فوتبالدوستان اصفهانی را آزرده خاطر کرد مشاهده وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر باعث دلسردی اهالی فوتبال اصفهانی شد.

در فاصله شهرآورد اصفهان و اولین دیدار ذوب‌آهن در جام حذفی، برگزاری یک مسابقه دوستانه نیز در این استادیوم برابر پیکان در دستور کار قرار گرفت اما در عمل فولادشهر به واسطه بازی با فجر پس از سه هفته دوباره در تیررس دوربین‌های تلویزیونی و در معرض دید عموم قرار گرفت.

مشاهده وضعیت چمن فولادشهر پس از این مدت نسبتاً کوتاه بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال اصفهان را شوکه کرد به ویژه که کیفیت زمین این ورزشگاه در حالی رو به افول گذاشته که هنوز حتی فصل سرما آغاز هم نشده است.

به این ترتیب، علاوه بر وداع زودهنگام هر ۲ نماینده اصفهان از جام حذفی، دغدغه‌های سخت‌افزاری هم به ناراحتی فوتبالدوستان اصفهانی افزود.

کد خبر 318645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.