۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
غدیر عید سیاست است

فریدن - امام جمعه دامنه گفت: عید غدیر واقعه‌ای برای اعلام تشکیل حکومت اسلامی و عید سیاست است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت‌الاسلام ناصر صابری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دامنه با تبریک عید غدیر اظهار کرد: پس از گذشت سال ها هنوز هم ندای رسول اکرم(ص) در روز غدیر سال دهم هجری مبنی بر پذیرش ولایت امیرالمؤمنین(ع) در گوش پاک آزادی‌خواهان جهان طنین‌انداز است.

وی با اشاره به بشارت و وعده پیامبر اکرم(ص) که فرمود"هرکس امیرالمؤمنین(ع) را دوست بدارد، خدا او را نصرت می‌دهد و دشمنانش را خوار و ذلیل می‌کند" ادامه داد: پس ما باید هنوز هم گوش شنوای خود را خطاب به پیامبر(ص) بسپاریم که فرمود «از پذیرش ولایت سرباز نزنید و استنکاف نکنید».

وی عید غدیر را واقعه‌ای برای اعلام تشکیل حکومت اسلامی و عید سیاست دانست و افزود: غدیر مصاف بین حق و باطل است و این مصاف کماکان ادامه دارد؛ بیان معارف غدیر ما را به سیره حکومت علوی نزدیک می‌کند.

صابری با اشاره به وضعیت مسلمانان میانمار تصریح کرد: سیره امیرالمؤمنین به ما می‌آموزد که نسبت به امور دیگر مسلمانان جهان دغدغه داشته باشیم.

وی  در پایان با اشاره به حضور معاون استاندار در شهرستان فریدن و افتتاح چند پروژه نسبت به عدم وجود توازن و عدالت در توسعه مناطق استان اصفهان  انتقاد کرد و گفت: از پروژه‌های اشتغال استان، سهم ناچیزی در اختیار فریدن قرار گرفته است.

کد خبر 318509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.