پایان اردوی ملی‌پوشان فوتسال در نصف جهان با برتری مقابل ریف

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اصفهان با پیروزی پرگل مقابل تیم ریف به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در راه آماده‌سازی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا، از روز یکشنبه ۱۲ شهریورماه در اصفهان اردو زد. شاگردان شهرزاد مظفر پس از برتری ۱۰ بر صفر مقابل تیم لنجان در نخستین دیدار تدارکاتی خود در این اردو، امروز هم مقابل تیم ریف اصفهان صف‌آرایی کردند.

این دیدار که از ساعت ۱۱ امروز در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد، تیم ملی فوتسال بانوان به برتری ۱۴ بر یک رسید.

فاطمه اعتدادی (۳ بار)، فاطمه ارژنگی، آرزو صدقیانی (۲ بار)، سهیلا ملمولی (۲ بار)، فهمیه زارعی، فاطمه پاپی (۲ بار) و نسترن مقیمی (۲ بار) برای تیم ملی گلزنی کردند.

در حاشیه:

* حدود ۴۰۰ بانوی اصفهانی علاقمند به فوتسال این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. آنها که طرفدار تیم ریف بودند در هنگام به ثمر رسیدن تک گل ریف سالن را روی سرشان گذاشتند.

* آخرین روز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در اصفهان شاهد حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های اصفهان بود.

* ملی‌پوشان فوتسال ایران در پایان بازی به سمت سکوهای تماشاگران آمدند و از بانوان اصفهانی برای حضور در ورزشگاه و روحیه دادن به آنها پیش از اعزام به مسابقات داخل سالن آسیا تشکر کردند.

* شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از این دیدار از شرایط میزبانی اصفهان از این اردو تمجید کرد.

* هیچ بازیکن اصفهانی به اردوی تیم ملی دعوت نشده و طبعاً در مسابقات داخل سالن آسیا نیز شاهد غیبت اصفهانی‌ها خواهیم بود. سرمربی تیم ملی علت این موضوع را نبود تیم اصفهانی قدرتمند در لیگ برتر فوتسال بانوان دانست.

* بازیکنان تیم ملی پس از این دیدار و در پایان اردوی خود در اصفهان با شاخه‌های گل بدرقه شدند.

اعضای تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از پایان اردوی خود در اصفهان فردا به شهرهای خود برمی‌گردند و سه روز استراحت می‌کنند و تمرینات خود را از ۱۹ شهریورماه در مرکز ملی فوتبال از سر خواهند گرفت.

شاگردان مظفر ۲۲ شهریورماه و برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا تهران را به مقصد ترکمنستان ترک می‌کنند.

نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، آرزو صدقیانی زاده، سهیلا ملمولی، فاطمه پاپی، طاهره مهدی پور، فرشته خسروی، نسترن مقیمی، سارا شیربیگی، لیلا خدا بنده لو، فهیمه زارعی، فاطمه اعتدادی و فاطمه ارژنگی بازیکنان حاضر در آخرین اردیو تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان هستند.

کد خبر 318311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.