شگفتی به سبک ذوب‌آهنی سابق

لژیونر شدن دست‌پروده باشگاه ذوب‌آهن آن هم زمانی که تقریباً فوتبالش تمام‌شده به نظر می‌رسید یکی از اتفاقات شگفت‌انگیز این روزهای فوتبال ایران است.

به گزارش ایمنا، پیام صادقیان که در مقطعی کوتاه ستاره اول فوتبال ایران به حساب می‌آمد در ادامه به اندازه‌ای افت کرد که در نقل و انتقالات امسال هم مورد توجه تیم‌های لیگ برتری قرار نگرفت. پس از آنکه حضور این ستاره پُرحاشیه در تیم‌های نفت تهران و سپیدرود رشت منتفی شد او به شکل غافلگیرکننده‌ای سر از فوتبال اروپا در آورد. البته صرف پیوستن به تیم‌های اروپایی نمی‌تواند مزیتی نسبت به بازی در لیگ برتر باشد و در گذشته هم سابقه داشته است که بازیکنانی که مورد توجه تیم‌های داخلی نبوده‌اند با باشگاه‌های اروپایی قرارداد بسته‌اند.

اما نکته جالب درباره تیم جدید صادقیان این است که عثمانلی‌اسپور نه تنها در سطح اول فوتبال ترکیه حضور دارد و اتفاقاً از جمله تیم‌های به نسبت پُرمهره این کشور است که فصل پیش حتی تا یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا هم بالا آمد و در این مرحله با گل‌هایی که کریم انصاری‌فرد با پیراهن المپیاکوس وارد دروازه‌اش کرد حذف شد. عثمانلی البته فصل پیش در سوپرلیگ ترکیه به رده‌ای بهتر از سیزدهمی نرسید اما همچنان به اندازه‌ای اعتبار دارد که پیوستن ستاره افول‌کرده فوتبال ایران به آن باعث شگفتی شود.

کد خبر 318096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.