اجرای طرح بیمه روستاییان، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر در چادگان

چادگان -مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان گفت: طرح بیمه روستاییان، عشایر و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر در چادگان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، عماد استکی در جلسه بررسی بیمه روستاییان و عشایر چادگان، که با هدف پیگیری انجام طرح تطبیق و تجمیع کارگزاری های بیمه روستائیان و عشایر  برگزار شد، ضمن تشریح مزایای این بیمه از عدم استفاده  و تحت پوشش قرار نگرفتن گروه های هدف ابراز نگرانی کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به پرداخت درصد قابل توجهی از حق بیمه از طریق دولت، افراد فاقد بیمه باید از شرایط ایجاد شده استقبال و از مزایای پیش بینی شده استفاده نمایند.

استکی ادامه داد: در این راستا مقرر شده است شرکت تعاونی دهیاری ها به عنوان کارگزار بیمه روستائیان و عشایر نسبت به  اطلاع رسانی مطلوب، جذب و زیر پوشش قرار دادن گروه های هدف در روستاها و ۲ شهر شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.       

به گزارش ایمنا،  علاوه بر روستائیان، شهروندان ۲ شهر چادگان و رزوه نیز می توانند در این صندوق بیمه عضو شوند و این یک امتیاز طلایی برای این  شهرها به لحاظ جمعیتی محسوب می شود.                                                                                                                                                         

به گفته امید جعفری راوندی بخشدار بخش مرکزی چادگان متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به دفتر شرکت واقع در خیابان دهه فجر، خیابان شهید مره ای، بن بست عفت و دریافت بروشور با  شماره تلفن این شرکت ۵۷۷۲۶۷۵۴ تماس حاصل نمایند و اطلاعات تکمیلی درباره این طرح را جویا شوند.  

  

                                                        

کد خبر 317865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.