پایانه مسافربری چادگان در آینده نزدیک بهره برداری می شود

چادگان - فرماندار چادگان گفت: مردم این شهرستان به زودی از خدمات پایانه مسافربری بهره مند می شوند.

مهدی اسدپور در حاشیه  بازدید از روند عملیات ساخت پایانه مسافربری چادگان در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان  چادگان اظهار داشت: با توجه به این که این شهرستان تاکنون فاقد پایانه مسافربری بوده است، بعد از پیگیری های متعدد توسط مدیریت شهرستان، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چادگان و اعلام آمادگی شرکت کیهان پیما آریا، قطعه زمین مصوب مربوط به محل پایانه از شهرداری خریداری و بعد از دریافت مجوزهای لازم از ادارات، تهیه نقشه سازه انجام شد.

وی ادامه داد: کلیه اقدامات لازم برای تغییر کاربری زمین و کمیسیون های مربوطه پیگیری و مراحل آن به انجام رسید.   

اسد پور افزود: براساس نقشه های تهیه شده توسط شرکت کیهان پیما آریا طبق بخشنامه ابلاغی از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای،   مساحت تقریبی سازه ترمینال در مجموع  ۲ طبقه ۶۰۰ متر مربع است که در فاز اول مقدار ۱۵۰ مترمربع آن اجرا  خواهد شد که دارای سالن انتظار، بوفه، نمازخانه، اتاق استراحت رانندگان، سرویس های بهداشتی و تجهیزات مرتبط است.

فرماندار چادگان با بیان این که در حال حاضر عملیات خاکبرداری و اجرای فنداسیون  به اتمام رسیده و قالب و بتن ستون ها در حال انجام است، افزود: خوشبختانه تا این قسمت کار پیشرفت مناسبی داشته است و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته پایانه(پارک سوار) شهرستان چادگان در آینده ای نزدیک به بهره برداری  خواهد رسید و مردم از خدمات آن بهره مند می شوند.

نماینده عالی دولت در چادگان خاطر نشان کرد:  تا کنون هزینه ای بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان شامل هزینه ی تهیه زمین، عملیات عمرانی سازه ای، خرید تجهیزات و اتومبیل برای این طرح پرداخت شده  است.       

فرماندار چادگان با بیان این که در شان مردم چادگان نیست که به صورت غیر استاندارد و با حداقل امکانات به داخل و یا خارج از استان تردد داشته باشند، عنوان کرد: شهر توریستی چادگان فاقد پایانه مسافربری است و همین امر نیز باعث به وجود آمدن نارضایتی در بین مردم شده است.

وی در پایان تصریح کرد: با جدیت پیگیر این پروژه تا به ثمر رسیدن آن خواهیم بود.

کد خبر 317190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.