مجمع انتخاباتی هیأت هاکی لغو شد/ مدیرکل مسافر بود و رییس فدراسیون کسالت داشت!

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: به دلیل عدم حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و رییس فدراسیون در مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان انتخابات این مجمع لغو شد.

علیرضا امینازاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد علت لغو شدن مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان که قرار بود صبح فردا دوشنبه ششم شهریورماه برگزار شود، اظهار کرد: محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به‌منظور پیگیری پروژه‌های عمرانی باید فردا در وزارتخانه حضور داشته باشد، از طرف دیگر هم، بهرام شفیع‌ رییس فدراسیون هاکی به دلیل کسالت قادر به سفر به اصفهان نیست.

وی ادامه داد: برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی حضور رییس فدراسیون یا مدیرکل ورزش و جوانان استان ضروری است و در صورت عدم حضور هر دوی آن‌ها مجمع برگزار نمی‌شود اما اگر یکی از آن‌ها حضور داشت برگزاری مجمع بدون ایراد بود.

امینازاده خاطرنشان کرد: در صورتی که رییس فدراسیون نتواند در مجمع انتخاباتی حاضر شود اما مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در جلسه حضور داشته باشد، دبیر فدراسیون به عنوان جانشین رییس فدراسیون در جلسه حاضر می‌شود و مدیرکل ورزش و جوانان رییس مجمع انتخاباتی خواهد بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: چنانچه مدیرکل ورزش و جوانان به هر دلیلی نتواند در مجمع انتخابات هیأت ورزشی حضور داشته باشد اما رییس فدراسیون مشکلی برای حضور در مجمع نداشته باشد، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان جانشین مدیرکل معرفی می‌شود و رییس فدراسیون به عنوان رییس مجمع، انتخابات را برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا، قرار بود انتخابات هیأت هاکی استان اصفهان پس از گذشت حدود یک سال و نیم از پایان دوره ریاست رییس پیشین هیأت با حضور پژمان سلطانی و حمید جمالی (کارمند اداره‌کل ورزش و جوانان استان) برگزار شود.

کد خبر 317011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.