شاهد روندرو به رشد در ارتش هستیم/ رضایت رهبر انقلاب ازسرلشکر صالحی

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ارتش گفت: اقدامات فرماندهان ارتش و خصوصا سرلشکر صالحی باعث دلشادی همه عزیزان ارتشی شده است.

به گزارش خرگزاری ایمنا، سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ارتش پس از قرائت حکم انتصاب امیر موسوی با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: مقام معظم رهبری در هنگام اعطای درجه سرلشکری به امیر موسوی در روز ٣١ مرداد فرمودند که  «خدا ان شاالله کمکتان کند، کار بزرگ و مهمی است وانشاالله بتوانید از همه ظرفیت تعهد و انقلابی گری و مدیریتی نظامی استفاده کنید تا اینکه بتوانید این کار را به بهترین وجه پیش ببرید.»

وی با بیان اینکه ما امروز شاهد یک روند رو به رشد در سازمان ارتش هستیم افزود: اقدامات فرماندهان ارتش و خصوصا سرلشکر صالحی باعث دلشادی همه عزیزان ارتشی شده است.

سردار شیرازی ادامه داد: مقام معظم رهبری در روز ٣١ مرداد به سرلشکر صالحی نیز فرمودند که «من به معنای واقعی کلمه از ته دل از شما تشکر می کنم برای اینکه شما در این چند سال، تدین، تعهد، امانت، دلسوزی و پاکی از  خودتان به نحو کامل نشان دادید. خدا را شاکر هستم که شما پاک آمدید و پاک دارید از ارتش می روید، خدا ان شاالله شما را حفظ کند.»

کد خبر 316778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.