شورای شهر را سیاسی کردند

شهرضا - رییس شورای اسلامی دور چهارم شهر شهرضا گفت: هرچند شورای شهر نباید سیاسی و سیاست زده باشد اما متأسفانه افرادی شورای دور چهارم را سیاسی کردند و اجازه ندادند اعضای آن به رسالت خود به درستی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی احمدی در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و تکریم اعضای چهارمین دوره این شوراها در شهرستان شهرضا، عنوان کرد: در مدت فعالیت شورای دور چهارم بدهیهای شهرداری شهرضا به ۱۷ میلیارد تومان رسید که باوجود رکود اقتصادی حاکم بر کشور، شرایط بدی را ایجاد کرد.

رییس شورای اسلامی دور چهارم شهر شهرضا بیان کرد: در مدت فعالیت این دور از شورا بیش از ۳۰ پروژه در بخشهای مختلف و در مناطق مختلف شهر به بهره برداری رسید.

احمدی ادامه داد: یکی از اقدامات شورای دور چهارم بازگردادند مبلغ ۳ میلیارد تومان به بیت المال از محل پروژه باغملی بود که به نوعی از افتخارات اعضای آن محسوب می‌شود.

وی اذعان کرد: هرچند شورای شهر نباید سیاسی و سیاست زده باشد اما متأسفانه افرادی شورای دور چهارم را سیاسی کردند و اجازه ندادند اعضای آن به رسالت خود به درستی عمل کنند.

رییس شورای اسلامی دور چهارم شهر شهرضا گفت: طرح ساماندهی مناطق حاشیه و کمتر توسعه یافته شهری شهرضا همزمان با ۱۲ شهر کشور به تصویب رسید که اعتبارات اختصاص یافته به آن نیز در آینده در شهر هزینه خواهد شد.

کد خبر 316551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.