لزوم فعال سازی دبیرخانه هفته فرهنگ عمومی شهرستان اردستان

اردستان-فرماندار اردستان بر لزوم فعال سازی دبیرخانه هفته فرهنگ عمومی شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، فضل اله بصیرت ظهرامروز در جلسه برنامه ریزی هفته فرهنگی عمومی شهرستان اردستان در فرمانداری بااشاره به اینکه شهرستان اردستان ریشه درتاریخ کهن ایران دارد افزود:باید در این هفته با برنامه ریزی جامع و استفاده از پتانسل های شاخص فرهنگی اجتماعی شهرستان جهت معرفی این شهرستان تاریخی اقدام شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان باتوجه اینکه درحوزه فرهنگ هنوز به اون نگرانی نرسیده ایم و احساس خطر نکرده ایم اظهار کرد:متاسفانه غرب فرهنگ مارا نشانه گرفته است و باید دراین زمینه با جدیت کار کرد.

فرماندار اردستان نیز دراین جلسه با بیان اینکه در این هفته باید به معرفی مفاخر و شخصیت های برجسته اردستان پرداخت افزود: درمورد شهید مدرس که یک شخصیت ملی مذهبی است که زادگاهش اردستان است نتوانسته ایم در شهرستان برای این بزرگ مرد فعالیت شاخصی انجام دهیم.

علیرضا غیور با اشاره به لزوم فعال سازی دبیرخانه هفته فرهنگی عمومی شهرستان گفت:امسال امید است با این کار شاهد مراسم های باکیفت تری نسبت به سال گذشته باشیم.

وی با بیان اینکه در هفته فرهنگ میتوان توانمندی ها و دستاوردهای فرهنگی اجتماعی و اقتصادی شهرستان را به اقصی نقاط کشور معرفی کرد گفت:مهترین دغدغه ما معرفی فرهنگ بومی و اصیل اردستان در این هفته خواهد بود.

کد خبر 316365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.