فداکاری آزادگان تابلویی با شکوه از عظمت روحی آنان است

فرماندار آران و بیدگل گفت: فداکاری و از جان گذشتگی های آزادگان، تابلویی با شکوه از عظمت روحی آنان را به نمایش گذاشت و آنان نشان دادند با نیروی ایمان و اراده می توان بر رنج ها و دشواری ها غلبه کرد.

 به گزارش ایمنا، ابوالفضل معینی نژاد، با تبریک فرا رسیدن 26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: این رادمردان صبور و آزاده با تکیه بر پیام امام حسین (ع) الگوی بی نظیری از ایثار و فداکاری را پیش روی نسل آینده قرار دادند.


وی افزود: آزادگان دلاور و سرافراز به عنوان تمثالی از پایمردی و استقامت یاد و خاطره جانفشانی و سلحشوری مردان خدا را در دوران هشت سال دفاع مقدس زنده نگه می دارند.

معینی نژاد خاطرنشان کرد: 26 مرداد ماه یادآور خاطره شیرین بازگشت سرو قامتانی است که واژگان ایثار و پایمردی را عینیت بخشیدند و با فداکاری و شهامت و با تکیه بر ایمان الهی، از کیان انقلاب اسـلامی و خاک میهن دفاع کردند.

وی اذعان داشت: فداکاری و از جان گذشتگی های آزادگان، تابلویی با شکوه از عظمت روحی آنان را به نمایش گذاشت و آنان نشان دادند با نیروی ایمان و اراده می توان بر رنج ها و دشواری ها غلبه کرد.

فرماندار آران و بیدگل آرامش و امنیت کنونی کشور را حاصل برکت خون شهدا و ایستادگی رزمندگان و ایثارگران خواند و اظهار امیدواری نمود تا در امتداد افتخار آفرینی این عزیزان و شهیدان دفاع مقدس استوارانه گام برداریم.

کد خبر 316353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.