مرگ راننده کامیون به علت حبس در میان شاسی و اتاق عقب خودرو+تصاویر

راننده یک دستگاه کامیون تریلی در یک حادثه رانندگی بین اتاقک خودرو کامیونت کمپرس گرفتار و به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، ساعت ۸:۴۹ صبح امروز محبوس شدن راننده یک تریلی ‌بین اتاقک خودرو کامیونت کمپرس در خیابان سپیده کاشانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که آتش‌نشانان ایستگاه ۴ و ۷ گروه امداد و نجات به همراه رئیس ایستگاه مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: راننده ۵۰ ساله در میان شاسی و اتاق عقب کامیونت کمپرس محبوس شده و اکیپ عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن اقدام به نجات جان راننده کردند.

محمد شریعتی با بیان اینکه اکیپ آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات نجات سعی در نجات جان راننده کامیون داشتند عنوان کرد: نیروها با کمک ست هیدرولیک و جک‌های RZ نسبت به بالا بردن کابین عقب خودرو کامیونت و رهاسازی راننده اقدام کردند.

وی ادامه داد: با توجه به فشار سنگین اتاق عقب بر روی کمر و ستون فقرات راننده متأسفانه، همان لحظات ابتدایی راننده در میان اتاق عقب و شاسی جان داده بود و با توجه به‌شدت جراحات عملیات احیا توسط نیروهای عملیاتی حاضر در محل نیز بی‌تأثیر بود.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: علت این حادثه بی‌احتیاطی از جانب راننده و ایمن نبودن محل مذکور همچنین نقص فنی و پایین آمدن جک اتاقک عقب در اثر نشت روغن هیدرولیک بوده که متأسفانه با یک‌لحظه بی‌احتیاطی از جانب راننده به مرگ وی منجر شد.

کد خبر 316338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.