هیچگونه محدودیتی در ارایه خدمات ورزشی به شهروندان نداریم

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: تمام ورزشگاه های تحت پوشش این سازمان آماده پذیرش افراد از ۳ سال تا کهنسالان برای کلیه رشته های ورزشی هستند و هیچگونه محدودیتی در ارایه خدمات ورزشی به شهروندان نداریم.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: کلاس های آموزشی ورزشگاه های سازمان ورزش شهرداری اصفهان از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ عصر دایر است.

وی با اشاره به اینکه در این ورزشگاه ها کمترین میزان شهریه از شهروندان دریافت می شود، افزود: تمامی بنیادهای خیریه و کانون های ورزشی مرتبط با حوزه های فرهنگی و اجتماعی در ورزشگاه های سازمان ورزش شهرداری اصفهان مشمول ۵۰ درصد تخفیف هستند.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان معتقد است از مؤلفه های اصلی رفتن به سمت عدالت محوری و توجه ویژه به مردم، رسیدگی به مناطق محروم، نیمه برخوردار و مناطق توسعه یافته است.

وی در خصوص نحوه توزیع عادلانه امکانات و خدمات ورزشی در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان گفت: در دهه اخیر که به نام «دهه پیشرفت و عدالت» نامگذاری شده است، شهرداری اصفهان به عنوان بخشی از حاکمیت، یکی از مؤلفه ها و شاخصه های خود را «عدالت محوری» قلمداد کرده است.

قاسمی با اشاره به اینکه عدالت محوری در دوران پس از انقلاب اسلامی یکی از دغدغه های اصلی نظام بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های خوبی که انجام شده، به سمت عدالت محوری حرکت کرده ایم و برای تدوین و تصویب برنامه های این سازمان بر روی عدالت محوری و شاخصه های آن تاکید داشته ایم.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان افزود: بهترین اقدامی که می تواند در حوزه ورزش صورت گیرد، بررسی ارزیابی وضعیت موجود است که کمک می کند با نگاهی جامع و فراگیر در سطح شهر و داشتن برنامه بلند مدت بتوانیم دغدغه های حاکمیتی را کم کنیم و به سمت عدالت محوری و توجه به مردم حرکت کنیم.

قاسمی اظهارکرد: تمام ورزشگاه های تحت پوشش این سازمان آماده پذیرش افراد از ۳ سال تا کهنسالان برای کلیه رشته های ورزشی هستند و هیچگونه محدودیتی در ارایه خدمات ورزشی به شهروندان نداریم.

وی از مؤلفه های اصلی رفتن به سمت عدالت محوری و توجه ویژه به مردم را رسیدگی به مناطق محروم، نیمه برخوردار و مناطق توسعه یافته خواند و گفت: این سه دسته در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان شناسایی شده اند.

کد خبر 315805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.