توقف شاگردان افضل در قرچک/ گیتی‌پسند از مس عقب افتاد

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته هشتم لیگ برتر در قرچک متوقف شد.

به گزارش ایمنا، شاگردان علیرضا افضل در تیم فوتسال گیتی‌پسند که برای دیدار با مقاومت قرچک در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به این شهر سفر کرده بودند، در برابر این تیم با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شدند.

در این دیدار ابتدا گیتی‌پسند با گل احمد اسماعیل‌پور پیش افتاد اما در ادامه علی رهنما دروازه سپهر محمدی را باز کرد تا همه چیز دوباره مساوی شود. با اینکه گیتی‌پسند دوباره با گل مهرداد جابری پیش افتاد و نیمه نخست را با پیروزی ۲ بر یک پشت سر گذاشت اما این بهنام فعال بود که با گلزنی برای مقاومت قرچک در اواخر نیمه دوم، راه کسب هر سه امتیاز این مسابقه را بر گیتی‌پسند بست تا دومین تساوی تیم اصفهانی در لیگ برتر رقم بخورد.

با این نتیجه گیتی‌پسند ۱۷ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به مس سونگون صدرنشین و ۲۱ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند و به این ترتیب حتی در صورت برتری مقابل تأسیسات دریایی در دیدار معوقه، فعلاً نمی‌تواند چشم به صدر جدول داشته باشد. مس سونگون امروز با نتیجه ۶ بر یک از سد لبنیات ارژن شیراز گذشت و صدرنشین باقی ماند. گیتی‌پسند شانس آورد که تأسیسات دریایی امروز مقابل آذرخش بندرعباس شکست خورد وگرنه در صورت برتری تأسیسات، گیتی‌پسند جایگاه دوم جدول رده‌بندی را هم در پایان هفته هشتم لیگ برتر به نفع این تیم از دست داده بود.

نتایج کامل دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مقاومت قرچک ۲ - گیتی‌پسند اصفهان ۲

مس سونگون ورزقان ۶ - لبنیات ارژن شیراز یک

فرش آرا مشهد ۳ -حفاری اهواز ۳

پارسیان شهر قدس ۳ - هیأت فوتبال قم ۲

آذرخش بندرعباس ۵ - تأسیسات دریایی ایرانیان یک

شهرداری ساوه یک - شهروند ساری ۲

آتلیه طهران قم ۳ - مقاومت البرز ۳

کد خبر 315795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.