دیدار رئیس دادگستری شهرستان برخوار و مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص زمین‌های نقش‌جهان

رئیس دادگستری شهرستان برخوار در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان از تلاش این اداره‌کل برای حفظ حقوق بیت‌المال قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، محمدی رئیس دادگستری شهرستان برخوار و رئیس کارگروه اراضی ورزشگاه بزرگ اصفهان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به جدیت و پیگیری‌های مستمر اداره حقوقی اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای رفع مشکلات مربوط به زمین‌های نقش‌جهان گفت: تلاش و پیگیری مداوم این اداره کل برای حفظ حقوق بیت‌المال قابل تقدیر است و ادامه این روند با همکاری نهادهای قضایی استان منجر به رفع کامل مشکلات مربوط به اراضی این ورزشگاه خواهد شد.
محمدی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره بر موضوع حفظ و حراست از حقوق بیت المال اهتمام ویژه ای دارد؛ خاطرنشان کرد: با این حال دستگاه‌های اجرایی هم خودشان باید با جدیت از حقوق بیت‌المال دفاع و پیگیری کنند.
رئیس دادگستری شهرستان برخوار بالا بردن سطح آگاهی و تقویت امور حقوقی برای سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی جهت حفظ حقوق بیت المال یک ضرورت عنوان کرد.
محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز ضمن قدردانی از همکاری نهادهای قضایی استان، به ویژه دادگستری شهرستان برخوار در مورد زمین های ورزشگاه نقش جهان و بازپس‌گیری بخش اعظمی از اراضی دولتی از زمین خواران، تاکید کرد: کار بزرگی با همکاری خوب وزارت ورزش و جوانان، استانداری اصفهان، نهادهای قضایی استان و پیگیری‌های مجدانه واحد حقوقی این اداره کل برای حل مشکل ورزشگاه نقش جهان که سالها با آن روبه رو بودیم، صورت پذیرفت و این اداره کل به عنوان امانت دار دولت و مردم تمامی تلاش خود را برای احقاق حقوق دولت و ملت به کار خواهد بست.

کد خبر 315769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.