80 درصد از مشکل اختلال تلفن های ثابت و همراه کاشان برطرف شد

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان گفت: بیش از ۸۰ درصد از مشکل اختلال در شماره تلفن های ثابت و همراه شهرستان کاشان برطرف شد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا عسگری مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان گفت: بیش از ۸۰ درصد از مشکل اختلال در شماره تلفن های ثابت و همراه شهرستان کاشان برطرف شد.

وی اظهار داشت: بدلیل بروز حادثه روز گذشته در یکی از مرکزهای مخابراتی کاشان، پیش شماره های تلفنی ۵۵۴۴ تا ۵۵۴۸ مربوط به این منطقه دچار قطعی و اختلال شد.
مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان افزود: با حضور کارشناسان، بررسی دلیل حادثه و همچنین ترمیم آسیب‌های ناشی از آن، از همان ساعت های اولیه آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش کارشناسان فنی شهرستان کاشان و مرکز استان، هم اکنون تمام خطوط همراه بصورت طبیعی در حال فعالیت است.
عسگری در باره خطوط تلفن ثابت شهروندان کاشانی نیز بیان داشت: اختلال بیشتر مشترکان این مرکز مخابراتی نیز برطرف شده است.
به گزارش ایرنا، در پی آتش سوزی عصر روز گذشته(جمعه) در اتاق سوئیچنگ مرکز مخابراتی شهید قندی کاشان، شماره تلفن برخی مشترکان قطع یا با اختلال مواجه شد.
بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، در این آتش سوزی بخش هایی از دستگاه های اتاق سوئیچ این مرکز مخابراتی در آتش سوخت.  
اداره های مخابرات شهرستان های اردستان و نطنز، صبح امروز از مردم این منطقه صبوری و شکبیایی درخواست و اعلام کردند: بدلیل بروز مشکلات فنی، تعمیرات و بهینه سازی در شهرستان کاشان تا چند روز آینده شبکه مشترکان تلفن های GSM (روستایی) با قطعی و اختلال همراه خواهد بود.
حدود ۱۸۰ هزار مشترک تلفن ثابت در شهرستان کاشان وجود دارد.

کد خبر 315615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.