فرمانده ناجا: شهید حججی باعث سرافرازی کشور شد/ نیروی انتظامی «امرکننده» به مردم نیست

فرمانده نیروی انتظامی گفت: شهید محسن حججی را کسی نمی‌شناخت اما عشقی که در وجودش می‌جوشید او را به هزاران کیلومتر آنطرف‌تر کشاند تا باعث سربلندی و سرافرازی کشور باشد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، سردار حسین اشتری در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در روزهای جنگ هیچ استانی به اندازه استان اصفهان شهید نداده و مقاومت هشت ساله در دفاع مقدس و بعد از آن مقابله با دشمنان و جاسوسان در این استان زبانزد عام و خاص است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون نظام، رهبری و شهداست، عنوان کرد: شهدای اصفهان به اندازه‌ای به کشور عزت دادند که ایران همیشه سربلند است و امیدواریم ما هم بتوانیم راهشان را به درستی ادامه داده و شرمنده آنها نشویم.

فرمانده ناجا با اشاره به شهادت شهید محسن حججی عنوان کرد: این شهید پرافتخار را کسی نمی‌شناخت اما عشقی که در وجودش می‌جوشید او را به هزاران کیلومتر آنطرف‌تر کشاند تا باعث سربلندی و سرافرازی کشور باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است، عنوان کرد: اگر سایر ارگان‌ها در کار خود کم کاری کنند اما نیروی انتظامی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد، می‌تواند جبران مافات کند، چرا که وظیفه امنیت، آرامش و آسایش مردم جامعه را بر عهده دارد.

اشتری ادامه داد: نیروی انتظامی در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، نظامی و امنیتی فعالیت دارد و در سرتاسر مرزهای کشور در کنار سپاه و بسیج انجام وظیفه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های نیروی انتظامی استقرار آنها در اقصی نقاط کشور است، اظهار کرد: در شهرها، روستاها، جاده‌ها و در هر مکانی که آدمی زندگی می‌کند، نیروی انتظامی فعالیت می‌کند و مشغول خدمت‌رسانی است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید داد: نیروی انتظامی نقش امرکننده به مردم ندارد بلکه برای ایجاد امنیت و آرامش در کنارشان با اقتدار، رافت و مهربانی حضور دارد.

وی ادامه داد: اقتدار نیروی انتظامی در مقابل افراد شرور، قانون‌گریز و خطاکار است و در مقابل مردم مهربانی و مردم‌داری را پیشه می‌کند.

اشتری با بیان اینکه با پلیس ۱۱۰ حدود ۳۰ میلیون تماس گرفته می‌شود، عنوان کرد: بیشتر تماس‌ها به اقدام عملیاتی ختم شده و این نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.

وی ضمن قدردانی از زحمات سردار آقاخانی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار آقاخانی از همان زمانی که در لشکر زره‌ای امام حسین حضور داشت و پس از آن در نیروی انتظامی اصفهان بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده ناجا با اشاره به برگزاری انتخابات امن در استان اصفهان عنوان کرد: این دوره، انتخابات خوب و بی‌درگیری را با وجود حساسیت استان به لطف نیروی انتظامی سپری کردیم و امیدواریم روزهای پر از امنیت و آرامش را با مدیریت و فرماندهی سردار معصوم‌بیگی در استان اصفهان شاهد باشیم.

کد خبر 315563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.