شورای هماهنگی تبلیغات، تریبون نظام جمهوری اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: تلاش می کنیم تا چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و محمد جنتی معاون اداری مالی و مدیر کل رفاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد. پخش فایل صوتی خداحافظی شهید محسن حججی با فرزند خردسال خود سرآغاز این جلسه بود که سبب منقلب شدن قلوب حاضران شد.
جعفر عسگری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سالروز ۲۲ مرداد ۱۳۵۷ اولین حکومت نظامی در اصفهان ادامه داد: سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را باید گرامی داشت، برکت این روز با مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی دو چندان شده است.
وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون نظام جمهوری اسلامی است و با توجه به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هجمه سنگینی که دشمن بر روی دستاوردهای ایران دارد باید کار گسترده ای در زمینه معرفی دستاوردهای انقلاب انجام داد.
به پاس سالروز بازگشت آزادگان به کشور، ۴ آزاده و یک خانواده شهید مدافع حرم در این جلسه حضور داشتند که به بیان خاطرات خود پرداختند.
ماشالله عسگری زاده از دهاقان با ۸ سال سابقه اسارت با اشاره به این موضوع که در اسارت بیشتر چیزها ممنوع بود بیان داشت: آزادگان یک جمهوری کوچک در دل اسارت تشکیل دادند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کوچک در هر اردوگاه به وجود آمد. در برابر این حرکت شکنجه روحی اینگونه بود که پیرمردها را بلند می کردند و با کابل کف دستشان می زدند. این سزای اسیری بود که برای امام حسین (ع) سینه می زد.
محمودرضا سیدی با سابقه ۳ سال اسارت اظهار داشت: اولین حرکت دشمن بعثی ایجاد اختلاف بین نیروهای ارتش و سپاه و ارتش و بسیج بود، برای از بین بردن تله دشمن سعی کردیم تا باهمکاری و همدلی مکر دشمن را از بین ببریم.
خانواده شهید سجاد مرادی با بیان این موضوع که این شهید در حساب و کتاب بسیار دقیق بود بیان داشت: قبل از رفتن به سوریه صبحانه ای با عمویش خورده و ۲ هزار تومان سهم خود را پرداخت کرده بود. همچنین وقتی می خواست دخترش را سوار اتوبوس کند پس از آنکه او را بدرقه کرد گریه کرد و گفت دخترم نگاهی کرد که بین رفتن و ماندن دو دل شدم و می دانم که این بار شهید می شوم.
مهدی وطن خواهان اصفهانی با ۸ سال توفیق اسارت هم اظهار داشت: بعد از قطعنامه رفتار عراقی ها عوض شد، سختی های بسیاری در اسارت بود که به واسطه توکل آسان می شد.
از آزادگان و خانواده شهدا حاضر در این مراسم با اهدا لوح و سفر زیارتی مشهد مقدس تقدیر شد.

تقدیر از رسانه های برتر
در پایان این مراسم از ۱۰ رسانه برتر در عرصه اطلاع رسانی و از مدیران رسانه های صدا وسیما، مدیر خبرگزاری فارس، ایمنا، حوزه، ایرنا، اصفهان زیبا، نسل فردا، اطلاعات، قدس و جمهوری اسلامی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد./

کد خبر 315101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.