اصفهان میزبان مسابقات بومی و محلی جام ریاست جمهوری

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی از اعطای میزبانی نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور با عنوان جام ریاست جمهوری به استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا جعفری در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان که صبح امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد، بیان کرد: تلاش‌های مسئولان هیأت استان اصفهان با کسب رتبه برتر نمایان شده است و این عنوان در سایه همدلی و همراهی تمام ارکان جامعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان رقم خورده است.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی ادامه داد: ورزش استان اصفهان دارای پتانسیل بسیار زیادی است، بنابراین میزبانی نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور که با عنوان جام ریاست جمهوری و در شهریورماه برگزار می‌شود به استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر داده شده است که می‌توان از آن به عنوان مهم‌ترین رویداد ورزشی فدراسیون یاد کرد.

وی خدمت‌رسانی به جامعه روستایی و عشایری را از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: باید دست به دست هم در جهت ظرفیت‌سازی و خدمت‌رسانی به جامعه عشایری و روستایی و به‌ ویژه ورزش این قشر اهتمام کنیم.

کد خبر 315033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.