نقشه راه دولت آینده توسط رهبرمعظم انقلاب ترسیم شده است

امام جمعه موقت نایین گفت: نقشه راه دولت آینده توسط رهبرمعظم انقلاب ترسیم شده لذا دولت باید براساس برنامه ششم و رهنمودهای رهبری حرکت کند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبر دهقان در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع نایین گفت: مراسم تحلیف و تنفیذ ریاست جمهوری ایران نماد اقتدار و مقبولیت نظام اسلامی در بین کشورها بود.

وی افزود: تلاش آمریکا و استکبار جهانی در طول سال های بعد از انقلاب به انزوا کشیدن ایران اسلامی است .
وی افزود: مردم ایران ابر قدرت ، صاحب عزت و عظمت شدند چرا که کشورهای اسلامی برای حضور در این مراسم با شور و شوق به ایران سفر کردند. 
امام جمعه موقت نایین گفت: رئیس جمهوری و دولت باید منویات مقام معظم رهبری و رهنمود های ایشان را در اولویت کار خود قرار دهد. 
وی یادآوری کرد : معیشت مردم ، اقتصاد مقاومتی ، رفع رکود اقتصادی، تعامل با دنیا و مبارزه با فساد باید اولویت داشته باشد.
وی اظهار کرد: امیدوارم رئیس جمهوری در انتخاب وزرا رضای خداوند را رعایت کرده باشد و نمایندگان مجلس هم باید به کسانی که در حد اعلای صلاحیت هستند رای دهند.
حجت الاسلام دهقان افزود: نقشه راه دولت آینده توسط رهبرمعظم انقلاب ترسیم شده لذا دولت باید براساس برنامه ششم و رهنمودهای رهبری حرکت کند.
وی همچنین در رابطه با 17 مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاری شغل مهمی است و نقش مهمی در آگاهی بخشی و بصیرت دهی به مردم دارد. 
امام جمعه موقت نایین همچنین با بزرگداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود: دشمن در طول انقلاب اسلامی فتنه ها و توطئه های بسیاری علیه کشور به راه انداخته است، اما با وجود رزمندگان و دلسوزان کشور تاکنون نتوانسته ضربه ای به ایران اسلامی وارد کند.

کد خبر 314943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.