اخوان: اشتباهات داوری در نتیجه بازی تأثیرگذار بود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: پارس جنوبی خوب بازی کرد و وقتی سپاهان ۱۰ نفره شد به ما فشار آورد اما اشتباهات داوری صد درصد روی نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اخوان پس از تساوی سپاهان مقابل پارس جنوبی در جمع خبرنگاران در مورد اعتراض به تصمیمات داور این دیدار، اظهار کرد: دیشب در جلسه قبل از مسابقه با نماینده داوران رنگ پیراهن سپاهان مشخص شد ولی امروز باز هم امروز رنگ لباس ما را عوض کردند. وقتی می‌خواستیم یک بازیکن را به زمین بفرستیم به من می‌گویند اسم این بازیکن در لیست نیست ولی وقتی بررسی کردیم مشخص شد نام او در لیست وجود دارد و همین چیزها است که اعصاب ما را بهم می‌ریزد. بعد هم می‌گویند معذرت می‌خواهیم ولی معذرت‌خواهی که فایده‌ای ندارد. به هر حال گذشت و بازی تمام شد.

وی در مورد نشان دادن فیلم صحنه پنالتی اعلام شده به سود پارس جنوبی به ناظر بازی افزود: در این فیلم کاملاً مشخص است که پنالتی اعلام شده درست نیست. این صحنه نه پنالتی بود و نه اخراج داشت و کمک داور اشتباه کرد. وقتی می‌خواهم حرفی بزنم می‌گویند از شما توقع نداریم، چرا از من توقع ندارند؟ من باید بنشینم تا حق تیمم تضییع شود؟ جواب این هواداران را چه کسی می‌دهد؟

اخوان در مورد وضعیت رسول نویدکیا و انتقال او به بیمارستان گفت: به سر این بازیکن ضربه‌ای شدید وارد و بیهوش شد و باید ببینیم وضعیت او چه زمانی مشخص می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در واکنش به سوال خبرنگاری که گفت اگر پنالتی به سود پارس جنوبی اعلام نمی‌شد هم این تیم در صحنه دیگری به گل رسید و چندین موقعت گلزنی دیگر هم داشت و بنابراین داور در نتیجه بازی تأثیری نداشت بیان کرد: خیلی ممنون، همینطور است که شما می‌گویید! در ابتدای بازی باید یک ضربه پنالتی روی ساسان انصاری به سود سپاهان اعلام می‌شد. یا من اشتباه می‌کنم یا شما و اگر من اشتباه کرده باشم با من برخورد می‌شود و اگر داور اشتباه کرده باشد هم باید با او برخورد شود.

وی اضافه کرد: قبول دارم که پارس جنوبی خوب بازی کرد و وقتی سپاهان ۱۰ نفره شد به ما فشار آورد، اما اشتباهات داوری صد درصد روی نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

کد خبر 314927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.