کیخسروی: برای مهار پنالتی تا آخرین لحظه صبر کردم

دروازه‌بان چهارم سپاهان گفت: بیشتر بازیکنان جنوبی پنالتی خود را به صورت چیپ یا تکنیکی می‌زنند، من هم تا لحظه آخر ایستادم و ضربه سینگ را مهار کردم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کیخسروی دروازبان ذخیره تیم فوتبال سپاهان که به دلیل اخراج مهدی صدقیانی دیگر دروازه‌بان این تیم، درون دروازه سپاهان مقابل پارس جنوبی جم ایستاد در جمع خبرنگاران گفت: خواست خدا بود که در دروازه سپاهان ایستادم و پنالتی را مهار کردم، تجربه جدیدی برایم رقم خورد و باید بگویم که پارس جنوبی تیم منسجم و خوبی است.

وی در خصوص مهار ضربه پنالتی به خبرنگار ایمنا گفت: قبل از ورودم به زمین، آقای تونچی به من گفت که تا آخرین لحظه صبر کن، مسیر توپ را تشخیص دادم و دفع کردم.

دروازه‌بان سپاهان ادامه داد: جو ورزشگاه و به‌خصوص حمایت هواداران در مهار پنالتی خیلی به من کمک کرد. بیشتر بازیکنان جنوبی پنالتی خود را به صورت چیپ یا تکنیکی می‌زنند، من هم تا لحظه آخر ایستادم و توپ را مهار کردم. 
کیخسروی در مورد رابطه خود با سایر دروازه‌بان‌های سپاهان بیان داشت: با همه دروازه‌بان‌های تیم رابطه خوبی دارم و از دوستان صمیمی من هستند اما بازی کردن یا نکردن من دست خدا است و من تمام تلاش خودم را انجام خواهم داد.
کد خبر 314874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.