راه اندازی دیوار صخره نوردی در نطنز

نطنز- رئیس اداره ورزش و جوانان نطنز گفت: با راه‌اندازی دیواره صخره‌نوردی در سالن کرکس و توسعه آبشار یخی اوره ، افراد با اشتیاق بیشتری به این کوهنوردی روی خواهند آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز،  حسین صفری در گفتگو با خبرنگاران از نصب دیواره صخره نوردی در نطنز خبر داد و  اظهار کرد: با پیگیری هیأت کوهنوردی شهرستان نطنز جهت نصب دیواره صخره‌نوردی، کارشناس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان جهت بازدید و پیگیری نصب دیواره صخره‌نوردی در مجموعه ورزشی شهید منوچهری نطنز حضور پیدا کرد.

وی افزود: پس از بازدید کارشناس فنی از سالن شهید منوچهری،  این مکان مورد تأیید کارشناس قرار گرفت.

رئیس اداره  ورزش و جوانان نطنز با بیان اینکه ارتفاع دیواره صخره‌نوردی طبق استانداردهای صعودهای مسابقات کشوری است، گفت: با توجه بر اینکه در این شهرستان علاقه‌مندان به ورزش کوهنوردی زیاد است و در راستای صعود کوهنوردان شهرستان از این دیواره نیاز این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: ورزش کوهنوردی به ۲ بخش همگانی و قهرمانی تقسیم شده که سرمایه‌گذاری در هر ۲ بخش می‌تواند موجب توسعه و درخشش ورزشکاران شهرستان نطنز شود چراکه این شهرستان ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی در این رشته ورزشی  را در اختیار دارد.

صفری ابراز امیدواری کرد: با نصب و راه‌اندازی دیواره صخره‌نوردی در سالن «کرکس» و همچنین توسعه آبشار یخی «اوره»، می‌توانیم مخاطبان این رشته ورزشی پرطرفدار را در سطح استان و کشور افزایش دهیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از نماینده مردم شهر در مجلس شورای اسلامی به خاطر تخصیص اعتبار ویژه برای ساخت این دیواره عنوان داشت: انتظار می‌رود بسترها و زیرساخت‌های این رشته مفرح در شهرستان نطنز فراهم شده و مسؤولان از این رشته حمایت کنند.

کد خبر 314816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.