عملیات اجرایی فاز دوم بوستان اشراق یکماه آینده آغاز می شود

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی فاز دوم این بوستان نیز ظرف یکماه آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد هویدا در مراسم بهره برداری از پروژه های منطقه ۴ در کوه نخودی اظهارکرد:حدود ۲ سال پیش که در منطقه ۴ مشغول فعالیت شدم به دستور شهردار اصفهان ۲ پروژه شاخص ساماندهی میدان شهدای هسته ای و کوه نخودی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح فاز اول بوستان اشراق در کوه نخودی طبق بودجه مصوب هستیم.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: عملیات اجرایی فاز دوم این بوستان نیز ظرف یکماه آینده آغاز می شود؛ البته فاز سوم این بوستان نیز که مربوط به احداث فضای سبز است، اجرایی شده است.

هویدا به پیشرفت پروژه میدان شهدای هسته ای اشاره کرد و گفت: در سال ۹۴ برای احداث میدان شهدای هسته ای ۷ میلیارد تومان پیش بینی شده بود که اگر می خواستیم طبق بودجه ۹۴ اعتبار در نظر بگیریم، اجرای این پروژه ۱۵ سال طول می کشید.

وی اظهارکرد: خوشبختانه با همراهی خوب شهردار و مردم امروز شاهد آغاز به کار بخشی از عملیات عمرانی پروژه هستیم.

وی توضیح داد که این پروژه به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ۱۱۰ میلیارد تومان آن برای آزادسازی طرح هزینه می شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان به احداث سالن اجتماعات باغ جوان اشاره کرد و گفت: این سالن در گذشته انبار پیمانکار فضای سبز بود اما امروز به سالن اجتماعاتی بزرگ برای اجرای برنامه های فرهنگی تبدیل شد.

هویدا تاکید کرد: شهرداری اصفهان در اجرای پروژه های عمرانی در راستای اقتصاد مقاومتی قدم برداشته است.

وی در پایان از زحمات معاونت عمران و مجموعه پردیس شرق و پیمانکار پروژه بوستان اشراق تشکر کرد و گفت: اگر همراهی پیمانکار پروژه نبود امروز شاهد خلق این اثر زیبا نبودیم.

کد خبر 314780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.