کرانچار: اجازه تکرار اشتباهات قبلی را نداریم/ حاج‌صفی با توصیه برخی افراد به یونان رفت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اراده کاملی برای حفظ حاج‌صفی داشتیم اما او برای محکم کردن جایگاهش در تیم ملی و سفارش برخی‌ها به خارج از ایران رفت و حالا هم با این مشکل مواجه شده است که طبیعتاً تبعاتی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار عصر پنجشنبه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: شکست برابر پدیده که چندان خوشایند نبود به من نشان داد بازیکنان در سطحی که لازم بود بازی نکردند و در خط دفاعی سپاهان ضعف‌هایی پدیدار شد. در طول هفته‌ای که گذشت سعی کردیم این نقاط ضعف را در تمرینات برطرف کنیم و ضعف تک تک خطوط را به هر بازیکن گوشزد کردیم.

سپاهان اجازه تکرار اشتباهات بازی قبل را ندارد

وی افزود: پارس جنوبی لیگ امسال را فوق‌العاده آغاز کرده است. این تیم کادرفنی و بازیکنان باکیفیتی دارد و با وجود کیفیت و جوانی پارس جنوبی، سپاهان جایی برای اشتباهات بازی قبل ندارد.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه هر کاری کنیم شکست سنگین سپاهان مقابل پدیده از ذهن پاک نمی‌شود و او چه اقدامات روانی و تاکتیکی انجام داده تا تیمش را به شرایط عادی برگرداند گفت: از نظر روانی آنالیز مثبت و ارزنده‌ای انجام دادیم و اشتباهات فاحشی که بازیکنان داشتند را به آنها گوشزد کردیم. بیشتر تاکید ما روی خط دفاعی بود، البته منظورم این نیست که فقط و فقط خط دفاعی ضعف داشت و تمام خطوط سپاهان اشتباهاتی داشتند. تیمی مانند سپاهان نه در بازی فردا بلکه در طول فصل دیگر اجازه تکرار چنین اشتباهاتی را ندارد.

در حمله عملکرد قابل قبولی نداریم

وی ادامه داد: در حمله و در بخش تهاجمی عملکرد قابل قبولی نداریم و اینکه در بازی‌های گذشته فقط یک گل زده‌ایم و پنج گل دریافت کردیم نشان می‌دهد که باید بهتر کار کنیم. همه اقدامات لازم را انجام داده‌ایم تا در خط حمله عملکرد مناسب‌تر و بهتری داشته باشیم.

اولیویرا به بازی با پارس جنوبی نمی‌رسد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط لی اوالیویرا گفت: اولیویرا در حال ترمیم مصدومیت خود است و در بازی فردا او را در اختیار نداریم. آسیب‌دیدگی او مربوط به کشیدگی عضله پشت ران است که ۲۰ روز زمان می‌برد تا درمان شود ولی از نظر سطح درمانی یک هفته بالاتر آمده و امیدوارم به بازی با ذوب‌آهن برسد.

کرانچار در پاسخ به اینکه نتایج دو بازی گذشته پارس جنوبی به دلیل هجومی بودن این تیم بوده است یا ضعف حریفان این تیم بیان داشت: پارس جنوبی در دو بازی قبلی نشان داده که با قدرت حمله و رو به جلو بازی می‌کند چون این تیم سرعت خوبی دارد. آنها در بازی مقابل پیکان ظرف ۴۰ دقیقه اول سه گل زدند که نشان دهنده قدرت این تیم از ابتدای بازی است. بازیکنان این تیم در بازی‌های قبلی اجازه نمی‌دادند تیم‌های حریف به ۳۵ یا ۴۰ متری دروازه آنها نزدیک شوند و با قابلیت نانگ، صالحی و دشتی می‌توانند شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

وی اضافه کرد: اجازه دهید بر اساس نتایج قبلی نقشه نکشیم و با قدرت به مصاف این تیم برویم. ضمن اینکه در بازی مقابل گسترش فولاد این تیم دو بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت که همین باعث شد پارس جنوبی به دروازه گسترش نزدیک شود.

ایرادی به صدقیان نمی‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد نگرانی از عملکرد مهدی صدقیان درون دروازه تیمش اظهار کرد: صدقیان نیازی به نگرانی ندارد. او در بازی مقابل سایپا در دقایق پایانی یک گل صددرصد را مهار کرد و در بازی مقابل پدیده به نظر من روی گل دوم مقصر بود و پس از بازی برای من و مربی دروازه‌بان‌ها توضیحاتی داد که چرا به آن صورت واکنش داشته است. روی گل‌های دیگر هم بازیکنان عملکرد درستی نداشتند و شاهد اشتباهات زنجیره‌ای بودیم.

کرانچار ادامه داد: ایرادی به صدقیان نمی‌گیرم. او در تمام رده‌های سپاهان بازی کرده است و از جوانان آینده‌دار سپاهان خواهد بود.

ساسان انصاری در خط حمله به خوبی تغذیه نشده است

وی در مورد خط حمله سپاهان و شرایط ساسان انصاری و مروان حسین گفت: انصاری در تمام طول اردوی آمادگی پیش فصل سپاهان در تمرینات حاضر بوده و به دلیل محرومیت دقایق کمتری بازی کرده است. وی به عنوان مهاجم خودش را با نیازهای ما درگیر کرده است اما در بازی قبلی درست تغذیه نشد. در توپ‌های ارسالی از کناره‌ها هم بازیکنان توپ‌های خوبی در اختیار او قرار ندارند.

کرانچار افزود: امیدوارم مروان حسین در بازی امروز که آخرین بازی وی در عراق است مصدوم نشود و فورا به ما ملحق شود. اگر او هم به اصفهان بیاید در بازی مقابل ذوب‌آهن می‌توانیم از او استفاده کنیم چون یک فصل خوب را در عراق سپری کرده است و ما هم به او کمک می‌کنیم تا از تمام ارزش‌هایی که به عنوان یک گلزن دارد استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایطی که برای احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی به وجود آمده است و محرومیت احتمالی آنها از حضور در تیم ملی تصریح کرد: اطلاعات کافی از بندها و آیین‌نامه‌های فدراسیون فوتبال ندارم و فقط می‌دانم این دو بازیکن مقابل یک تیم از سرزمین‌های اشغالی بازی کرده‌اند. در جایگاهی نیستم که بتوانم این موضوع را تایید یا تکذیب کنم. این سوال باید از کی‌روش پرسیده شود که در ادامه راه، تیم ملی را در اختیار دارد ولی اگر فدراسیون این رأی را داده است حتماً مرجع درست رسیدگی به آن است.

حاج‌صفی با سفارش برخی‌ها و  برای محکم کردن جایگاهش در تیم ملی به یونان رفت

وی در مورد اینکه اگر حاج‌صفی در سپاهان مانده بود این اتفاق برای او نمی‌افتاد گفت: اراده کاملی برای حفظ حاج‌صفی داشتیم اما او برای محکم کردن جایگاهش در تیم ملی و سفارش برخی‌ها به خارج از ایران رفت و حالا هم با این مشکل مواجه شده است که طبیعتاً تبعاتی دارد. در عجبم از واسطه‌هایی که بازیکنان را به هر قیمتی می‌برند و بندهای لازم را در قرارداد آنها رعایت نمی‌کنند. روی صحبتم با آقای واسطه‌ای است که این خبر را داشته ولی این کار را انجام نداده است.

کد خبر 314770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.