مسئولین  باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند/خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند

اردستان- امام جمعه اردستان گفت: مسئولین باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و با جامعه خبرنگاری قهر نکنند و سعی کنند تعامل سازنده ای با آن ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری عصر امروز در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان اردستان به مناسبت ۱۷ مرداد گفت:بزرگداشت روز خبرنگار به تداوم راه شهید صارمی می انجامد و حرکت در مسیر این شهدا بسیار سرنوشت ساز است.

وی با بیان اینکه پیامبر هم به گونه کار خبررسانی را انجام میداده است، افزود: پیامبر وحی را دریافت می کرد و در رساندن آن به مردم صادقانه رفتار می کرد.

امام جمعه اردستان بااشاره به اینکه خبرنگار باید روی کار خود تسلط داشته باشد تصریح کرد:اصل خبر و تحلیل باید از هم جدا باشند چرا که اگر اینگونه نباشد اصل خبر مورد توجه قرار نمیگیرد.
وی باتاکید براینکه خبرنگار نباید خودش خبرساز باشد، خاطرنشان کرد: شان خبرنگاری شان پیامبری است و باید رعایت شود.
وی خبرنگاران را پلی بین مردم و مسئولین معرفی کرد و افزود: خبرنگاران باید در جامعه باشند و مسئولین را در جریان مشکلات قرار دهند.

دهشیری  با بیان اینکه خبرنگاران چشم بیدار جامعه و گوشی شنوا برای آن هستند اذعان کرد: مسئولین  باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و با جامعه خبرنگاری قهر نکنند و سعی کنند تعامل سازنده ای با آن ها داشته باشند.
وی در پایان خواستار تشکیل یک تشکل صنفی برای هاهنگی بیشتر خبرنگاران شد. /

کد خبر 314577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.