قاسمی: ۳۵ مجموعه روباز سازمان ورزشی شهرداری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گرفته است

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: امسال ۳۵ مجموعه ورزشی روباز سازمان ورزشی شهرداری را برای تجهیز در اختیار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار داده‌ایم.

علی قاسمی در حاشیه جشنواره و نمایشگاه فناوری‌های نوین شهری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نشست «نقش وسایل بازی پارکی و مبلمان ورزشی شهر در ارتقای سلامت و نشاط شهروندان» سومین و آخرین کارگاه آموزشی سازمان ورزش شهرداری اصفهان در قالب نخستین نمایشگاه فناوری‌های نوین شهری بود.

وی افزود: نادر رهنما مدرس این کارگاه آموزشی از دانشمندان به‌نام و باتجربه علوم ورزشی اصفهان و ایران است که مطالعات خوبی در زمینه فناوری‌های نوین ورزشی مثل مبلمان ورزشی در دنیا داشته است.

قاسمی گفت: حدود ۵۰۰ نفر در این کارگاه آموزشی شرکت کردند که شامل اعضای هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی شهر اصفهان و کارشناسان و مدیران اماکن ورزشی سازمان ورزش شهرداری و مدیران شهری مناطق پانزدهگانه شهر اصفهان بودند که این مدیران می‌توانند در آینده نزدیک در ساماندهی و جانمایی وسایل ورزشی در پارک‌ها به ما کمک کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان معرفی صنایع و وسایل جدید ورزشی به مدیران شهری را هدف برگزاری این کارگاه آموزشی دانست و ادامه داد: اصفهان نیازمند سبک جدیدی در مدیریت ورزش شهری است. دنیا با شتاب زیادی در تولیدات و صنایع ورزشی در حال پیشرفت است و این صنایع جدید از ساختمان‌های کوچک تا فضاهای روباز و فضاهای بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. با برگزاری نمایشگاه فناوری‌های نوین شهری می‌توانیم خود را با استانداردهای بین‌المللی تطبیق دهیم تا نوآوران و سرمایه‌گذاران انگیزه بیشتری برای سرمایه‌گذاری در اماکن ورزشی پیدا کنند.

وی گفت: امسال ۳۵ مجموعه ورزشی روباز سازمان ورزشی شهرداری را در اختیار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار داده‌ایم تا آنها را به مبلمان جدید ورزشی و تفریحی تجهیز کنند تا هم از این مکان‌ها درآمدزایی کنند و هم مشارکت مردم از کودکان تا سالمندان در فعالیت‌های ورزشی به صورت رایگان را افزایش دهند.

قاسمی در پایان از دانشکده‌های تربیت‌بدنی دانشگاه اصفهان و دانشگاه‌های آزاد مبارکه، نجف‌آباد و اصفهان برای همکاری با سازمان ورزش شهرداری در برگزاری همایش‌های علمی تشکر کرد.

کد خبر 314302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.