کارگاه تخصصی «ورزش شهروندی، فرصتی برای کسب و کار» برگزار شد

کارگاه تخصصی «ورزش شهروندی، فرصتی برای کسب و کار» در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارگاه تخصصی «ورزش شهروندی، فرصتی برای کسب و کار» صبح امروز به همت سازمان ورزش شهرداری اصفهان و در قالب یکی از برنامه‌های نخستین جشنواره و نمایشگاه فناوری‌های نوین شهری در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

در این کارگاه تخصصی که با حضور محمدرضا برومند رئیس انجمن کارآفرینی در ورزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، عباس فرهمندمهر کارشناس و مدرس کارآفرینی و خلاقیت و دبیر انجمن کارآفرینی در ورزش تدریس در کارگاه را بر عهده داشت.

حدود ۸۰ نفر از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تربیت بدنی از دانشگاه‌های مختلف کشور در این کارگاه حضور داشتند و کلیپ‌هایی از نمونه‌های کارآفرینی ورزشی و تکنیک‌های خلاقیت در دنیا به نمایش گذاشته شد.

در این کارگاه تخصصی، دبیر انجمن کارآفرینی در ورزش اظهار کرد: در پایان این کارگاه شرکت‌کنندگان با یک نگرش جدید کارگاه ترک می‌کنند و جرقه‌هایی که در ذهن آنها به وجود می‌آید می‌تواند زندگی‌شان را تغییر دهد.

عباس فرهمندمهر با تشکر از سازمان ورزش شهرداری اصفهان برای برپایی این کارگاه افزود: فکر می‌کنم دلیل اینکه این کارگاه عنوان شناسایی فرصت‌ها برای کسب و کار در ورزش را یدک می‌کشد برای همه ملموس باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه خیلی از فرصت‌های کسب و کار که در ورزش وجود دارد را نمی‌بینیم و کسی هم به ما نگفته است که می‌توانیم از این طریق کسب درآمد کنیم. همه در فکر این هستیم که مربی یا معلم ورزش شویم یا در سازمانی ورزشی مشغول به کار شویم.

فرهمندمهر گفت: مباحث این کارگاه راه جدیدی برای دانشجویان تربیت بدنی باز می‌کند که شاید تا الان به ذهنشان نرسیده باشد و شاید در آینده اتفاقات خوبی در این حوزه بیفتد.

گفتنی است، نشست تخصصی «ورزش شهروندی، فرصتی برای کسب و کار» نیز از ساعت ۱۴ در دانشگاه اصفهان آغاز شده است و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد.

کد خبر 314091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.