ارتقای دانش پلیسی مردم توسط رسانه‌ها/ انتشار روزانه ۳۵ خبر از پلیس در رسانه‌های اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته نسبت به سال‌های قبل آن شاهد افزایش و ارتقای سطح سواد پلیسی مردم بوده‌ایم، گفت: فعالیت رسانه‌ها با برگزیدن تیترهای هنرمندانه و مسئولانه به انتشار اخبار پلیس و آرامش افکار عمومی کمک بسیاری کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، سرهنگ جهانگیر کریمی صبح امروز در نشست خبری نیروی انتظامی اظهار کرد: تعامل بسیار خوبی بین رسانه و نیروی انتظامی برقرار شده و انتشار میانگین ۳۵ خبر از نیروی انتظامی در روز گواه این مسئله است.

وی با اشاره به انتشار هشدارها و اطلاعیه‌های پلیس در رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها می‌توانند به ارتقای دانش پلیسی مردم کمک کرده و پل ارتباطی خوبی باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته نسبت به سال‌های قبل آن شاهد افزایش و ارتقای سطح سواد پلیسی مردم بوده‌ایم، بیان کرد: فعالیت رسانه‌ها با برگزیدن تیترهای هنرمندانه و مسئولانه به انتشار اخبار پلیس و آرامش افکار عمومی کمک بسیاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها از اخبار سطحی و کذب فاصله گرفته‌اند، تصریح کرد: اطلاع دقیق و موثقی که رسانه‌ها از پایگاه پلیس دریافت می‌کنند، می‌تواند به منافع ملی مردم و نظام و انقلاب کمک کرده و امیدواریم تعامل پلیس و رسانه‌ها همچنان به همین خوبی ادامه پیدا کند.

کریمی با بیان اینکه یکی از نشانه‌های این تعامل افزایش ارتقای احساس امنیت و ارتقای نمره موفقیت پلیس در استان بوده است، گفت: بر اساس نظرسنجی سال ۹۱ میزان موفقیت پلیس استان با کسب نمره ۴۶ همراه بود اما در نظرسنجی امسال نمره پلیس استان به ۶۸.۸ درصد ارتقا یافته است.

وی در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام، اضافه کرد: رسانه‌ها با علم بر این موضوع نوشته‌هایشان را بر این اساس می‌نگارند و با حفظ و حراست از انقلاب اسلامی که میراث گران‌بهای خون هزاران شهید است قلم تدبیرشان را به گونه‌ای بر قلب کاغذ می‌گذارند که شرمنده شهدا نباشند.

کد خبر 314055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.