رجب‌زاده: در بهترین زمان ممکن جلو افتادیم/ می‌توانیم در کورس قهرمانی باشیم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در بهترین زمان ممکن یعنی قبل از پایان نیمه اول گل برتری را به ثمر رساندیم و با آرامش راهی رختکن شدیم.

مهدی رجب‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیروزی پرگل تیمش برابر گسترش فولاد اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم امروز بازی را ببریم. هفته گذشته با وجود اینکه می‌توانستیم برنده بازی باشیم در لحظات آخر برابر سیاه‌جامگان گل تساوی را خوردیم اما این هفته خیلی خوب بازی کردیم، خوش موقع گل زدیم و یک برد خوب بدست آوردیم.

وی ادامه داد: تیم گسترش فولاد بازی را بسته بود و روی ضد حملات برنامه داشت اما در بهترین زمان ممکن یعنی قبل از پایان نیمه اول گل برتری را به ثمر رساندیم و با آرامش راهی رختکن شدیم. در نیمه دوم هم چند موقعیت‌ ایجاد کردیم وتوانستیم بازی را ۳ بر صفر کنیم.

مهاجم ذوب‌آهن درباره گل زیبایی که به ثمر رساند گفت: به نظر من مهم اقدام به شوتزنی است چون تا زمانی که اقدام نکنید اتفاقات بعدی رخ نمی‌دهد. توپ به جایی رفت که گل زیبایی به ثمر رسید.

رجب‌زاده درباره کار با قلعه‌نویی افزود: او در هر تیمی که بوده است آن تیم‌ها خوب کار کرده‌اند. امیدوارم امسال با رهبری قلعه‌نویی در کورس قهرمانی باشیم.

کد خبر 313974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.