همکاری های بین مخابرات و شهرداری اصفهان توسعه می یابد

رئیس شرکت مخابرات ایران گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری اصفهان و شرکت مخابرات ایران همکاری های بین این دو نهاد توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول سرائیان در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین شهرداری اصفهان و شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: موضوع تفاهم نامه بین شهرداری اصفهان و شرکت مخابرات ایران(منطقه اصفهان) توسعه همکاری مابین این دو نهاد در ارتباط با زیرساختهای ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهر اصفهان است.

وی با اشاره به مهمترین کاربردهای این تفاهم نامه ادامه داد: این زیرساخت، بستر هوشمند سازی شهر اصفهان را فراهم می کند. با این تفاهم نامه فیبر نوری در داخل شهر در مراکز تجاری، صنعتی، دولتی و مسکونی ایجاد می شود.

رئیس شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: این فیبر نوری در ناوگان حمل و نقل، مراکز درمانی و هرآنچه که مردم در زندگی روزمره با آن سر و کار دارند به بهترین وجه از لحاظ کیفیت و مصرف کاربرد دارد.

وی افزود: با هوشمند سازی، شهر می تواند به صورت هوشمند اداره شود و ترافیک به صورت هوشمند کنترل شود. درمان و بهداشت به صورت هوشمند کنترل و اداره شود دراین صورت بخش قابل توجهی از مراجعات مردم به مراکز دولتی حذف می گردد و همه مسائل از طریق رایانه یا گوشی همراه مرتفع شود.

سرائیان خاطر نشان کرد: پیامد این تفاهم نامه ایجاد شهر هوشمند است که امیدوارم هرچه زود تر به مرحله قرارداد برسد.

کد خبر 313857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.