«گاهی دلم برای خودم تنگ می شود» را در سالن سوره ببینید

نمایش «گاهی دلم برای خودم تنگ می شود» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی احمد شاهین، تا ۲۴ مرداد ماه در سالن سورۀ اصفهان روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: «گاهی دلم برای خودم تنگ می شود» تم اجتماعی دارد و دنیای امروزی ما آدم ها را، که در  وا اسفای ترافیکی از اطلاعات گرفتاریم نشان می دهد.

احمد شاهین تصریح کرد: انسان امروز آن قدر تنها شده که با خودش هم غریبه است و گاهی دلش برای خودش هم تنگ می شود.

وی افزود: در این نمایش محسن احمدی نیک، فرشته شاه بندری، حمیدرضا یحیی آبادی، امیر حسین خامسی پور و مریم طالب ایفای نقش می کنند.

این نویسنده ادامه داد: همچنین زهرا شاهین به عنوان مشاور کارگردان، بازیگردان و مدیر اجرایی، حمیدرضا یحیی آبادی به عنوان دستیار کارگردان، گریمور، روابط عمومی و انتخاب موسیقی، امیر حسین خامسی پور به عنوان مدیر صحنه، زهرا درخشان به عنوان طراح پوستر و بروشور، امیر جوادی به عنوان مدیر اجرایی، منصور صالحی برای نور و صدا، مهدی ربیعی و میلاد چنگ به عنوان دستیاران صحنه، محمد صمدی به عنوان عکاس و نادر ابراهیمی برای ساخت دکور فعالیت دارند.

گفتنی است، احمد شاهین این نمایشنامه را بر اساس آیۀ ۱۹ سورۀ حشر نگاشته که بدین شرح است: «وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنْسَاهُمْ أَنْفُسَهُمْ أُولَئِکَ هُمُ الْفَاسِقُونَ. و همچون کسانی که خدا را فراموش کردند و خدا نیز آنها را به خود فراموشی گرفتار کرد نباشید، و آن ها فاسق و گنهکارند.»

علاقمندان برای دیدن این نمایش که با حمایت خانۀ تئاتر حوزۀ هنری اصفهان روی صحنه می رود، می توانند تا ۲۴ مرداد ماه، هر شب به جز هفدهم، رأس ساعت ۱۹:۳۰ به سالن سوره واقع در خیابان آمادگاه مراجعه کنند. /

کد خبر 313802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.