برگزاری برنامه های علمی "فناوری اطلاعات و ارتباطات" و "شهر پایدار هوشمند"

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در دومین روز جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری اصفهان میزبان جمعی از اساتید، مدیران، کارشناسان و صاحب نظران حوزه فناوریICT استان و کشور خواهد بود.

به گزارش ایمنا، وحید حیدریان با اعلام برنامه های این سمینار اظهار کرد: این سمینار شنبه بعدازظهر در محل سالن شیخ بهایی نمایشگاه بین المللی استان اصفهان آغاز و در ادامه سخنرانان و اساتید داخلی و بین المللی موضوعاتی همچون:  " نقش مدیریت شهری داده محور در شهر هوشمند"، "هوشمند سازی افقی شهر، ذی نفعان و ساختار اجرایی پیشنهادی"، "شهر هوشمند و اینترنت اشیا"، " شهر پایدار هوشمند و برنامه‌ریزی استراتژیک شهری"، "فناوری‌های نوین در توسعه پایدار شهری"  و "مدیریت استراتژیک انرژی شهری" را مطرح خواهند کرد.

وی در خصوص سخنرانان این سمینار توضیح داد: در این نشست علمی سخنرانان بین المللی از دانشگاه های لوزان سوئیس و رم ایتالیا و سخنرانان داخلی از فراکسیون  نفت و نیروی مجلس شورای اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و مدیریت تحقیق و توسعه سازمان فاوا به ایراد سخن خواهند پرداخت.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان از حضور و مشارکت بیش از ۲۰ کشور در جشنواره و نمایشگاه فناوری های نوین شهری اصفهان سخن به میان آورد و یادآور شد: این رویداد علمی با حضور شهرهای توسعه یافته از سراسر دنیا و شرکت های دانش بنیان داخلی و خارجی به منظور معرفی و تبیین پیشرفته ترین فناوری های موجود برای حل مسائل مدیریت شهری و افزایش کیفیت زندگی در شهرها برگزار می شود.

حیدریان درخصوص برنامه های جنبی این نشست نیز مطالبی عنوان کرد و افزود: در این سمینار قرار است کتاب "شهر پایدار هوشمند" که توسط واحد تحقیق و توسعه این سازمان تهیه شده، به عنوان اولین کتاب تخصصی در حوزه شاخص های بین المللی شهر پایدار هوشمند معرفی و رونمایی شود.

وی در پایان ضمن دعوت از تمامی اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان حوزه ICT استان و شهر اصفهان جهت شرکت در این سمینار علمی خاطرنشان کرد: قرار است این مراسم با قرائت بیانیه پایانی توسط مدیر کل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری اصفهان به کار خود پایان دهد.

شایان ذکر است نخستین جشنواره و نمایشگاه فناوری های نوین شهری اصفهان از روز جمعه ۱۳ الی شنبه ۱۵ مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان میزبان علاقه مندان به حوزه مدیریت شهری در محورهای: "فناوری های مالی و خدمات اداری"،   "فناوری های زیست محیطی"،   "فناوری های اطلاعات و ارتباطات"،   "فناوری های شهر هوشمند"،   "فناوری های آموزشی، تفریحی و ورزشی"، و "فناوری های حمل و نقل شهری" خواهد بود.

  همچنین افتتاحیه نمایشگاه و جشنواره فناوری های نوین در روز جمعه 13 مردادماه راس ساعت ۰۹:۳۰ صبح و اختتامیه جشنواره در روز یکشنبه راس ساعت  ۲۱:۰۰ در سالن همایش شیخ بهایی نمایشگاه برگزار می شود.

کد خبر 313794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.