جایگاه نماز جمعه در جامعه حفظ شود

چادگان - فرماندار چادگان گفت: لازم است جایگاه نماز جمعه در جامعه حفظ شده و مردم نسبت به برکات آن آگاه شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مهدی اسد پور در گردهمایی اعضای ستاد نماز جمعه و مدیران ادارات این شهرستان که به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه سکان‌دار انقلاب و اسلام است و آثار مثبت آن برای جامعه اسلامی بی شمار است.

وی با تاکید بر قداست این آئین عبادی و سیاسی عنوان کرد: بسیاری از استوانه های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، در نماز جمعه به مقام شهادت نائل شدند که این امر اهمیت و میزان تاثیرگذاری نماز جمعه در جامعه را نشان می دهد.

فرماندار چادگان با بیان این که مردم باید نسبت به برکت این آئین عبادی سیاسی بیشتر آگاه شوند، افزود: لازم است جایگاه نماز جمعه در جامعه حفظ شود و با ترغیب جوانان و خانواده ها به حضور پر رنگ تر در نماز جمعه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداشت.

اسد پور از تلاش های  امام جمعه شهر چادگان قدردانی کرد و افزود: امام جمعه چادگان با حفظ تعامل و هم افزایی در بحث مشکلات شهر و روستا و نیز پیگیری مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم  نقش موثری داشته است.

وی در پایان بر لزوم برنامه ریزی های بهتر در فرصت های آتی برای پاسداشت هر چه باشکوه تر سالروز نماز جمعه تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

هم چنین در بخشی از این مراسم  ۳۵ نفر از اعضای ستاد اقامه نماز جمعه و فعالان این ستاد، توسط حجت الاسلام صالحیان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان تجلیل شدند.

کد خبر 313595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.