جذب توریست در اصفهان بستگی به احیای زاینده رود دارد

گلپایگان-ریاست مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: جذب توریست در اصفهان بستگی به احیای زاینده رود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، ناصر موسوی لارگانی در گردهمایی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان در شرکت پگاه گلپایگان برگزار شد، اظهارداشت: استاندار اصفهان علیرغم مشکلات با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با تعامل سازنده در جلسات مجمع نمایندگان استان حضوری فعال دارد.

وی با اشاره اینکه استاندار مصوبات جلسات مجمع نمایندگان استان را از طریق فرمانداران پیگیری می‌کند، بیان داشت: در زمینه کشاورزی، صنعت، راه و شهرسازی و ارشاد موضوعاتی مطرح شد و با مساعدت استاندار اصفهان در زمینه راه و شهرسازی ۱۰ کیلومتر از راه دامنه-خوانسار در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

ریاست مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: برای رفع نقاط حادثه خیز دو شهرستان با درخواست مجمع نمایندگان استان از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفت.

وی بیان داشت: با  حمایت استاندار اصفهان مسابقات قرآنی دانشجویی و بین المللی و تیراندازی با کمان در استان اصفهان که شامل معلولان در اصفهان برگزار می‌شود.

موسوی لارگانی بیان کرد: با توجه به قول رئیس جمهور در احیای زاینده رود جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور در استانداری اصفهان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه پس رایزنی در وزارت نیرو برای احیای زاینده رود کارگروهی از سوی دولت تشکیل خواهد شد، افزود: جذب توریست در اصفهان بستگی به احیای زاینده رود دارد. /

کد خبر 313593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.