پیشرفت ۹۷ درصدی احداث فاز اول پروژه بوستان اشراق

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۷ درصدی فاز اول پروژه بوستان اشراق در جوار کوه نخودی جنب پارکینگ شهر رویاها خبرداد.

ایرج مظفر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در حال حاضر کوه صفه به عنوان یکی از مراکز تفریحی و گردشگری در جنوب غربی اصفهان مورد استقبال بسیاری گردشگران قرار گرفته است، بر این اساس نیاز شهری اصفهان بر آن بود تا در شرق شهر نیز چنین مکان تفریحی فراهم شود.

وی عنوان کرد: در راستای اهداف مدیریت شهری که توسعه و ایجاد اماکن گردشگری و تفریحی در شهر اصفهان است، ایجاد قطب گردشگری در کوه نخودی طی ۲ سال گذشته، به عنوان یکی از بکرترین و دست نخورده ترین فضاهای عمومی شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در بخش شرقی این کوه، پارک جنگلی ایجاد می شود، گفت: در بخش غربی کوه نیز باغ تندرستی احداث می شود، پیست دوچرخه‌ سواری نیز در کوه نخودی تعبیه شده است.

مظفر خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح شامل احداث پارکینگ، درختکاری و فضای سبز، مسطح کردن و ایمن سازی مسیر و ساخت سرویس های بهداشتی است.

وی اضافه کرد: در فاز دوم نیز ادامه محوطه سازی ها، پارک سازی، پیاده رو سازی، اجرای زیپ لاین و احداث آمفی تأتر انجام می شود و فاز سوم پروژه هم شامل احداث پارک دلفین ها و سایر تفریحات مهیج است.

وی بیان کرد:  فاز اول پروژه بوستان اشراق در جوار کوه نخودی جنب پارکینگ شهر رویاها با مساحت ۳۰ هزار متر مربع شهریورماه ۹۴ کلید خورده و اکنون با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی و صرف هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در مراحل پایانی قرار دارد.

کد خبر 313544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.