مزد زحماتم را گرفتم/ شرایط مالی تیم آینده‌ام برایم مهم است

برترین بازیکن لیگ فوتبال بانوان گفت: از انتخابم به عنوان بهترین بازیکن فوتبال بانوان خوشحالم و مزد زحماتم را گرفتم.

فروغ موری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد انتخابش به عنوان برترین بازیکن لیگ فوتبال بانوان در فصل ۹۵-۹۶، اظهار کرد: امسال سه بازیکن کاندیدای برترین بازیکن لیگ فوتبال بانوان بودند. قنبری و سارا قمی از تیم شهرداری بم و من هم از تیم آینده‌سازان میهن سه کاندیدای منتخب برترین بازیکن بودیم.

وی ادامه داد: در نهایت بر اساس آمار بازی‌ها، تصمیم همه مربیان لیگ و فدراسیون فوتبال از میان سه کاندیدای انتخابی به‌عنوان برترین بازیکن لیگ فوتبال بانوان انتخاب شدم.

موری بیان کرد: انتخاب سه کاندیدا، مراسم بهترین های امسال را خیلی جذاب کرده بود چون تا آخرین لحظه کسی نمی‌دانست قرار است کدام بازیکن را انتخاب کنند و خودم هم از این موضوع اطلاعی نداشتم چراکه قنبری و قمی هم بازیکنان خیلی خوبی هستند.

بازیکن تیم فوتبال آینده‌سازان میهن تصریح کرد: فکر می‌کنم حدود یک ماه گذشته بود که به من گفتند جزو سه کاندیدای انتخابی برترین بازیکن لیگ هستی اما تا دیشب خبر نداشتم قرار است من را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: اولین‌بار بود که چنین عنوانی را به دست می‌آوردم و حس خیلی خوبی بود. زمانی که اسم من را خواندند یک لحظه نشستم و به خودم گفتم زحمت زیادی کشیدم و خدا جواب زحماتم را داد و خیلی خوشحال شدم.

موری در مورد حضورش در تیم آینده‌سازان میهن در لیگ امسال، افزود: تا امروز که شرایط مالی تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد مشخص نشده و حتی ۷۰ درصد از قرارداد فصل گذشته را هم تسویه نکردند.

بازیکن تیم فوتبال آینده‌سازان میهن در مورد شرایط تیم آینده سازان میهن گفت: قرار است اسپانسری حامی آینده‌سازان شود اما هنوز چیزی مشخص نیست و تمرینات تیم هم شروع نشده است. البته تیم‌های دیگر هم هنوز تمریناتشان را شروع نکرده‌اند چون مشکلات مالی باعث شده امسال تیم‌ها دیرتر برای حضور در مسابقات لیگ آماده شوند.

وی تأکید کرد: هنوز مشخص نیست امسال در چه تیمی باشم. شرایط مالی تیم برایم خیلی مهم است. بانوان فوتبالیست از نظر مالی بسیار ضعیف هستند و می‌توان گفت بازیکنی تنها شغلشان است و منبع درآمد دیگری ندارند.

موری اضافه کرد: اگر تیم آینده‌سازان قرارداد فصل گذشته‌ام را تسویه نکند و همچنین امسال اسپانسر قوی برای حمایت از این تیم اعلام آمادگی نکند و شرایط مالی این تیم  مثل فصل گذشته باشد با وجود اینکه قهرمان لیگ شد، در این تیم نمی‌مانم و به شهرداری بم برمی‌گردم چون تیم بم از نظر مالی شرایط خیلی خوبی دارد.

بازیکن تیم فوتبال آینده‌سازان اذعان کرد: آینده‌سازان تیم خیلی خوبی است و نمی‌توانم این موضوع را انکار کنم اما شرایط مالی خیلی مهم است. اگر بازیکنی تمام توان و تلاش خود را انجام دهد و برای تیمش زحمت بکشد اما در پایان فصل پول خود را دریافت نکند بی انگیزه می‌شود.

وی گفت: از سوفی‌زاده نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال که برای فوتبال بانوان زحمت زیادی می‌کشد و در تلاش است تا اردوهای تیم ملی بانوان دوباره برگزار شود تشکر می‌کنم و از حضور او در فدراسیون خوشحال هستم.

کد خبر 313352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.