استقلال، استقلال قضایی را زیر سؤال برد

باشگاه استقلال ادعای شگفت‌آوری را در سایت رسمی خود درج نمود.

به گزارش ایمنا، فدراسیون فوتبال به دلیل عدم‌همکاری استقلال با تیم امید سه ملی‌پوش این تیم را از شرکت در اولین هفته از لیگ هفدهم محروم کرد و به سیدمجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی اجازه همراهی آبی‌پوشان در دیدار با صنعت نفت آبادان را نداد.

کمتر از یک روز پس از بسته شدن پرونده رقابت‌های هفته اول لیگ برتر رسانه‌ها از لغو محرومیت این سه بازیکن خبر دادند اما منبع خبری آنها نه فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی که به نقل از مدیرعامل استقلال و سایت رسمی باشگاه تهرانی بود.

نکته تأمل‌برانگیز آنکه در متن این خبر آمده است که سیدرضا افتخاری در حاشیه جلسه‌ای که با مهدی تاج در سازمان امور مالیاتی داشته درباره تصمیم اتخاذشده توسط کمیته انضباطی بحث و تبادل نظر کرده و مقرر شده است که محرومیت سه ملی‌پوش استقلال لغو شود و پرونده سرمربی این تیم هم به کمیته اخلاق ارجاع داده نشود.

خبر منتشر شده در سایت رسمی استقلال آشکارا استقلال ۲ رکن قضایی فدراسیون فوتبال شامل کمیته انضباطی و کمیته اخلاق را زیر سؤال برده و به زبان بی‌زبانی رایزنی با رئیس فدراسیون برای تحت تأثیر قرار دادن آرای انضباطی را رفتاری مجاز شمرده است.

کد خبر 313161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.