فرار سپاهان از افتتاحیه تلخ در نقش‌جهان

اولین دیدار سپاهان در لیگ هفدهم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

خبرگزاری ایمنا-
هفته نخست لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس
دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا
ورزشگاه:
نقش جهان
تماشاگر: ۱۵ هزار نفر
گل‌ها: مهدی ترابی (دقیقه ۸۰) برای سایپا؛ جلال علیمحمدی (دقیقه ۸۲) برای سپاهان
اخطار: مهدی ترابی (دقیقه ۴۲) و محمدرضا سلیمانی (دقیقه ۴۳) از سایپا؛ شاهین ثاقبی (دقیقه ۴۵ + ۱) از سپاهان
سپاهان: مهدی صدقیان، حسن جعفری، ژایرو رودریگز، عزت‌الله پورقاز، سعید آقایی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، شاهین ثاقبی (۷۷- رضا میرزایی) ، جلال‌الدین علیمحمدی، حسنی پاپی و مهرداد محمدی
سرمربی: زلاتکو کرانچار
سایپا: محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، رضا علیاری، آرش رضاوند، مهدی ترابی (۹۰+۳- ایوب کلانتری)، سید احمد مهدی‌زاده، رضا اسدی (۷۷- روزبه شاه علیدوست)، حامد شیری، امید خالدی، محمدرضا سلیمانی (۶۱- علی قلی زاده) و محمد عباس‌زاده
سرمربی: علی دایی
داور: پیام حیدری، حسن ظهیری، سجاد طوری و علی صفایی

شرح بازی:
سپاهان و سایپا در حالی لیگ هفدهم را در ورزشگاه نقش جهان آغاز کردند که این سپاهان میزبان بود که بازی را بهتر آغاز کرد و دو موقعیت نسبتاً خوب هم روی دروازه سایپا ایجاد کرد اما سایپا که بازی تدافعی را در دستور کار داشت رفته رفته سازمان دفاعی بهتری به خود گرفت و حملات سپاهان را تا پایان نیمه نخست خنثی کرد.
نیمه دوم نیز دو تیم به همان سبک نیمه نخست به بازی ادامه دادند و سپاهان در حالی که بیشتر از سایپا توپ را در اختیار داشت نمی‌توانست خطری روی دروازه سایپا ایجاد کند، در این بین اما در فاصله ۱۰ دقیقه تا پایان بازی بسیار هجومی دنبال شد، در ابتدا سایپا بر خلاف جریان بازی روی شوت زیبای ترابی به گل رسید اما تنها ۲ دقیقه بعد جلال علیمحمدی برای سپاهان کار را به تساوی کشاند. دو تیم در ادامه نیز موقعیت‌های بسیار عالی برای گلزنی داشتند اما در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

شرح گل‌ها:
۱-۰ (دقیقه ۸۰- سایپا): حرکت در عرض مهدی ترابی در پشت محوطه جریمه سپاهان و ضربه تمام کننده او طلسم دروازه‌ها را شکست و تیم مهمان پیش افتاد.
۱-۱ (دقیقه ۸۲- سپاهان): نفوذ پاپی از سمت راست با ارسال نرم او همراه شد تا جلال علیمحمدی با ضربه سر دروازه سایپا را باز کند.

دقایق حساس:
دقیقه ۵- ارسال پاپی با ضربه سر علیمحمدی همراه شد که با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۶- پاس در عمق محمدی به ثاقبی رسید اما ضربه او در فرصتی عالی با واکنش دروازه بان به کرنر رفت.
دقیقه ۴۹- مهرداد محمدی با یک پاس در عمق در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه پایانی او بی کیفیت بود و اخباری توپ را برگشت داد.
دقیقه ۸۹- کرنر بازیکنان سپاهان با ضربه سر خطرناک پورقاز همراه شد اما تبدیل به گل نشد.
دقیقه ۹۰+۱- ضربه سر عباس زاده با واکنش زیبای صدقیان به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:
استقبال حدود ۱۵ هزار تماشاگر از اولین بازی سپاهان در لیگ برتر و بی‌نظمی در فروش بلیط و صف‌های طولانی نکته منفی این بازی بود.

بهترین بازیکن:
جلال علیمحمدی و مهدی ترابی دو گلزن این دیدار را می‌توان بهتر از سایر بازیکنان قلمداد کرد.

کد خبر 312924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.