ناسزا گفتن عکاس همراه سایپا به خبرنگار اصفهانی!

کنفرانس علی دایی با خبرنگاران پس از دیدار سپاهان و سایپا حاوی حواشی تأسف‌باری بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی دایی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته نخست لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم بود و هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند اما موقعیت‌های صد درصد ما بیشتر از سپاهان بود.

وی افزود: نیمه اول بسیار متعادل دنبال شد و چیز خاصی از دو تیم ندیدیم ولی در ادامه، بازیکنان ما توانستند بازی را به خوبی اداره کنند. با توجه به کنترل بازی توسط بازیکنانم می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

دایی گفت: متأسفانه چند دقیقه بعد از اینکه گل زدیم، گل خوردیم که اگر تجربه بیشتری داشتیم این اتفاق نمی‌افتاد. ۶۰-۷۰ درصد بازیکنان سایپا تغییر کرده‌اند که باید بیشتر با آنها کار کنم. امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ بهتر کار کنیم.

در ادامه این نشست خبری خبرنگاران اصفهانی به دلیل غیبت علی دایی در نشست خبری پیش از بازی که توضیحی هم در مورد آن داده نشد، از سرمربی سایپا سوالی نپرسیدند. دایی هم با گفتن اینکه کار من را راحت می‌کنید و به این کارهایتان ادامه دهید به این موضوع واکنش نشان داد و اتاق نشست خبری را ترک کرد.

سپس در حالی که خبرنگاران در حال ترک کنفرانس و رفتن به سوی آسانسور بودند یکی از همراهان تیم سایپا در کنفرانس که در اکثر مسابقات در کنار تیم‌های دایی حضور دارد و خود را عکاس یکی از روزنامه‌های ورزشی معرفی می‌کند، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اصفهانی در مورد حضورش در اصفهان به وی ناسزا گفت و بین آنها درگیری لفظی به وجود آمد.

کد خبر 312923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.