فروریختن دیوار بی اعتمادی با اجرای سیستم هوشمند و یکپارچه شهرسازی

شهردار اصفهان گفت: با بهره برداری از فاز اول سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان و برونسپاری خدمات رفت و آمدهای درون شهری بسیار کم شده، دیوار بی اعتمادی به شهرداری فرو ریخته و مسائل غیرشفاف از بین می رود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان مهدی جمالی نژاد در حاشیه بهره برداری از فاز اول سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان و برونسپاری خدمات که در قالب شصت و چهارمین هفته از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح شهرداری اصفهان انجام شد، اظهار کرد: بهره برداری از این سیستم جامع، کاری بسیار ارزشمند در جهت تسهیل امور، شفافیت و هوشمند شدن شهرداری اصفهان بود که قبول ریسک آن در ابتدا کاری بسیار سخت بود.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این سیستم کاری خیر بوده و منفعت آن برای آیندگان نیز خواهد بود، تصریح کرد: دسترسی به تمام طرح های توسعه شهری، امکان سنجی روی پلاک های سطح شهر، دسترسی به پرونده های الکترونیکی، اخذ خدمات 24 ساعته در هفت روز هفته، انجام خدمات توسط شهروندان در منزل، کاهش ترافیک شهر اصفهان، کم شدن فساد، رانت و مسائل غیرشفاف در شهرداری، گزارش گیری آماری از تمام فعالیت های خدمات شهری، مانیتورینگ عملیات پرسنل و مناطق شهرداری، از جمله برخی از مزایای طرح فاز اول سیستم جامع، هوشمند و یکپارچه شهرسازی و درآمد شهرداری اصفهان است.

شهردار اصفهان فاز بعدی این طرح را جمع سپاری عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح ها در آینده ای نزدیک رفت و آمدهای درون شهری بسیار کم شده، دیوار بی اعتمادی به شهرداری فرو ریخته و مسائل غیرشفاف از بین می رود.

وی یادآور شد: با انجام چنین طرح هایی در آینده ای نزدیک، سیستم شهرسازی و درآمدهای شهرداری که همیشه  یکی از دغدغه های شهروندان بوده رفع شده و روان سازی در تمامی حوزه های شهرداری را شاهد خواهیم بود.

جمالی نژاد در ادامه با اشاره به پروژه مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح استقلال تاکید کرد: این پروژه آماده افتتاح رسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه تمام مسائل میراثی در پروژه قطار شهری رعایت شده، گفت: همیشه گفته ایم توسعه شهر اصفهان را در کنار حفظ میراث کهن آن قبول داریم. در این زمینه کلیه مسائل فنی جهت حفظ آثار تاریخی شهر اصفهان بابت عبور خط مترو رعایت و نگرانی مسئولان میراث فرهنگی در این زمینه برطرف شده است.  

کد خبر 312302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.