رجب‌زاده: باید در هفته‌های ابتدایی لیگ سنت‌شکنی کنیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با وجود اینکه در چند فصل گذشته آغاز خوبی در لیگ برتر نداشتیم ولی امیدوارم که از هفته نخست لیگ امسال یک شروع خوب داشته باشیم و سنت‌شکنی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رجب‌زاده پس از برتری تیمش در شهرآورد دوستانه فوتبال اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوب و جانداری بود. جدای از نتیجه، بازی‌هایی که در این سطح پیش از آغاز فصل برگزار می‌شود به هر تیمی برای آماده‌سازی کمک می‌کند.

وی افزود: بازیکنان ذوب‌آهن برابر سپاهان خوب ظاهر شدند و توانستیم نتیجه هم بگیریم. بار روانی این پیروزی در آستانه آغاز لیگ برای ما خوب بود.

رجب‌زاده در مورد شرایط ذوب‌آهن گفت: در مدت اخیر تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته‌ایم و شرایط مناسبی برای شروع لیگ برتر داریم. با وجود اینکه در چند فصل گذشته آغاز خوبی در لیگ برتر نداشتیم ولی امیدوارم که از هفته نخست لیگ امسال یک شروع خوب داشته باشیم و سنت‌شکنی کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اردوی ترکیه اضافه کرد: ما تمرینات بدنسازی را در اصفهان انجام داده بودیم و به ترکیه رفتیم تا بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهیم. ۲ بازی تدارکاتی و ۲ پیروزی مقابل مانیسا اسپور و تیم ملی ازبکستان داشتیم و به نظر من اردوی ترکیه شرایط خیلی خوبی داشت.

رجب‌زاده در مورد دیدار با سیاه‌جامگان مشهد در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: بازی اول خیلی مهم است و نتایج هفته‌های ابتدایی برای یک تیم بسیار تعیین‌کننده است. ما در فصول گذشته به دلیل عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های ابتدایی، در ادامه خیلی عقب افتادیم. نتایج هفته‌های نخست می‌تواند یک تیم را در شرایط خوب یا بد قرار دهد و امیدوارم امسال بتوانیم با کسب نتایج خوب در هفته‌های نخست در جایگاه بالایی در جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

وی در مورد شرایط ورزشگاه نقش‌جهان گفت: کیفیت زمین خوب بود ولی فکر می‌کنم چمن کمی بلند بود. بازیکنان در هنگام دویدن اذیت می‌شدند و اگر چمن کمی کوتاه‌تر بود شرایط بهتری داشتیم.

کد خبر 312159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.