اجرای پروژه کابل خود نگهدار برق در گلپایگان

گلپایگان-نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان پروژه کابل خودنگهدار در گلپایگان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی بختیار در حاشیه اجرای عملیات کابل خودنگهدار و کلنگ زنی پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت در منطقه شهرک صنعتی گلپایگان اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مورد نیاز گلپایگان افزایش ولتاژ برق به ویژه در خیابان‌های اصلی شهر برای جلوگیری از شاخه زنی  درختان بود.

وی افزود: سالیان متوالی برای جلوگیری از قطع برق شاخه درختان تنومند درختانی که زیبایی و سرسبزی شهر و خیابان را به همراه داشت را شاخه زنی می‌کردند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با پیگیری در وزارت نیرو و شرکت توانیر برای کابل خودنگهدار اقدام شد و پس از  جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیمانکارپروژه انتخاب شده است و امروز شاهد اجرای این پروژه در شهر گلپایگان هستیم.

وی افزود: در سال جاری خیابان‌های اصلی شهر گلپایگان کابل خودنگهدار برق برای افزایش ولتاژ برق اجرا می‌شود.

بختیار  گفت: با اجرای پروژه کابل خودنگهدار فضای خیابان‌های شهر گلپایگان همانند شهر خوانسار که درختان سایبانی برای خیابان‌های این شهر هستند ایجاد می‌شود.

وی اظهارداشت: کلنگ زنی پست ۶۳.۲۰  کیلو ولت برق در منطقه شهرک صنعتی گلپایگان از دیگر پروژه‌ها  بود که ظرف مدت ۲ سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای تولیدات صنعتی نیاز به پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت بود تا سرمایه گذاران برق مطمئن و پایدار داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است، افزود: اعتبارات پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی تامین شده است.

کد خبر 312149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.