نیاز آبشار سمیرم به نمازخانه مشهود است/آبشار نیازمند توجه مسئولان

سمیرم- فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سمیرم گفت: آبشار سمیرم با توجه به شهرت جهانی خود و حضور مردم در ایام تعطیلات نیاز به توجه خاص و ویژه دارد.

میثم پیرمرادیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با توجه به حضور گردشگران و طبیعت دوستان در ایام تعطیلات در شهرستان سمیرم به ویژه مجموعه گردشگری آبشار سمیرم خاطر نشان کرد: آبشار توریستی، گردشگری سمیرم با توجه به تعداد بالای مسافران نیاز به زیرساختی اساسی در تمامی زمینه ها را دارد.

پیرمرادیان افزود: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت این مجموعه در ایام تعطیلات نیازی اساسی به ساخت نمازخانه مناسب داشته که همت و توجه مسئولین امر را خواهان است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سمیرم تصریح کرد: حضور چشمگیر طبیعت دوستان در این مجموعه گردشگری با توجه به فرا رسیدن تابستان به گونه ای است که نماز ها در این مکان با توجه به کوچک بودن وسعت فضای اختصاص داده شده به نماز خانه سه مرتبه برگزار می شود.

 وی با اشاره به این موضوع که درس سال جاری متولی اجرای برنامه های فرهنگی بسیج در آبشار سمیرم این حوزه است، متذکر شد: ضعف زیرساخت های فرهنگی در این مکان مشهود و ملموس است و با توجه به شهرت آبشار سمیرم و حضور گردشگران از سرتاسر ایران در این مجموعه در صورت عدم مدیریت فرهنگی این موضوع به یک آسیب برای این شهر تبدیل خواهد شد.

پیرمرادیان ضمن دعوت از تمامی دستگاهای فرهنگی شهرستان برای حضور در این مجموعه از متولیان امر  زیرساخت نیز درخواست کرد تا ایجاد نماز خانه و مرکز فرهنگی را در این مجموعه در اولویت کاری دستگاه ها قرار گیرد.

به گزارش ایمنا آبشار توریستی سمیرم سالانه پذیرای بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی بوده که در ۴ کیلومتری شرق سمیرم و ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد. /

کد خبر 311972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.