افضل: می‌خواهیم تا روز آخر در مسابقات باقی بمانیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: گیتی‌پسند یک برند در فوتسال آسیا و جهان است و انگیزه بالایی داریم که تا روز آخر در مسابقات باقی بمانیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

به گزارش ایمنا، علیرضا افضل در نشست خبری مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: از دو ماه پیش تمرینات خود را آغاز و به دیدارهای ابتدایی لیگ ایران نیز به چشم بازی تدارکاتی نگاه کردیم. محروم و مصدومی نداریم و تمام بازیکنان آماده حضور در این مسابقات هستند.
وی افزود: گیتی‌پسند یک برند در فوتسال آسیا و جهان است و انگیزه بالایی داریم که تا روز آخر در مسابقات باقی بمانیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.
افضل در مورد بازی‌های تدارکاتی تیمش گفت: قرار بود پیش از اعزام به ویتنام بازی تدارکاتی بیشتری برگزار کنیم اما فرصت این کار فراهم نشد و بازی‌های لیگ برتر برای ما حکم بازی تدارکاتی را داشت.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد حریفان تیمش در جام باشگاه‌های آسیا بیان داشت: نماینده ژاپن همیشه از تیم‌های خوب آسیا و مدعی قهرمانی بوده و امسال هم برای قهرمانی تلاش می‌کند. البته نماینده چین نیز بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده است و امیدوارم با عملکرد حرفه‌ای بازیکنان بتوانیم جام قهرمانی را برای ایران به ارمغان ببریم.

کد خبر 311763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.