واقعاً امکانات نداشتند + عکس

بیشکک که به خاطر ضعف امکانات سخت‌افزاری از بین گزینه‌های میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان حذف شد اکنون پذیرای تمرینات تیم امید ایران است.

به گزارش ایمنا، پس از تجربه نامطلوب نمایندگان ایران از برگزاری دیدارهای به اصطلاح خانگی خود برابر حریفان عربستانی در عمان، پرسپولیس به عنوان تنها تیم ایرانی باقیمانده در رقابت‌های لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۷ تلاش زیادی کرد تا جایگزینی برای مسقط پیدا کند.

نتیجه تلاش‌های باشگاه پُرطرفدار پایتخت اما به بن‌بست رسید تا میزبان این تیم در دیدار برابر الاهلی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان همان ورزشگاه سلطان قابوس باشد.

در کشاکش جست‌وجوهای پرسپولیس، بیشکک به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر مطرح شد. فدراسیون قرقیزستان هم برخلاف برخی دیگر از کشورهای منطقه مشکلی برای میزبانی از ایرانی‌ها نداشت اما در نهایت امکانات سخت‌افزاری نه چندان مطلوب این کشور باشگاه تهرانی را مجاب کرد تا در اوج گرمای تابستان در مسقط پذیرای حریف عربستانی باشد.

جالب آنکه اکنون تیم المپیک ایران به بیشکک رفته و کیفیت زمین تمرینی داد کادر فنی و بازیکنان را درآورده است. تصاویر مخابره‌شده از تمرینات شاگردان امیرحسین پیروانی هم به خوبی گویای آن است که چمن وضعیت مناسبی ندارد.

با این شرایط، حذف بیشکک از بین گزینه‌های میزبانی پرسپولیس چندان عجیب نبوده است هرچند که همچنان انتخاب مجدد مسقط به عنوان زمین به اصطلاح بی‌طرف جای سؤال دارد.

کد خبر 311489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.